miercuri, 19 aprilie 2017

Bisericile PENTICOSTALE din SUA model pentru TOATĂ LUMEA - zid în jurul FAMILIEI!


Autorul moral al răzmeriței este - Florin Ianovici

  

 Se aude de nu ştiu ce răzmeriță. Am fost şi eu informat că azi duhul răzvrătirii vrea să lucreze. Dacă au ajuns mesajele fiilor lui "Core, Datan şi Abiram" chiar şi la mine, mesaje care îndeamnă la acțiuni de protest, este foarte sigur că şi Florin Ianovici ştie de ele mai ales că au apărut pe publicația "de casă" care-l promovează şi denigrează conducerea Bisericii lui Dumnezeu.

   Ipocrizia este mare, a acestui om, fiindcă într-o chestiune care nu l-a privit, familia Bodnariu, a ieşit şi a îndemnat PUBLIC să nu se protesteze, unii zic că din Norvegia au intrat în fundația "Viață şi lumină" sute de mii de euro şi de aceea a luptat să împiedice protestele pentru cauza Bodnariu.

  Acum, fiindcă este persoana lui în joc şi vizată direct, în mesajul care îndeamnă la răzmeriță  durerea mare este: de ce nu poate să strângă bani?, (acum) Florin Ianovici nu iese cu un comunicat PUBLIC în care să condamne această mascaradă ieftină care este doar un fel de şantaj dar clar deranjează ordinea şi liniştea publică!

  Fiindcă nu iese public împotriva acestei inițiative mârşave, de care se alege praful,  este clar că autorul moral, cel puțin moral, dacă nu chiar organizatorul ei, este Florin Ianovici fiindca persoana lui este implicată şi nu se distanțează condamnând aceste acțiuni menite să sucească adevărul.

   Vedeți imaginea de mai sus şi o să vă dați seama cu câtă viclenie lucrează. Nu spun protest, spun "REUNIUNE". Doresc să pună presiune, să influențeze decizia conducerii unei instituții prin mijloace viclene şi demonice dar totuşi cu frică şi se ascund după cuvinte. 
  
   Vă întreb pe voi toți susținătorii lui Florin Ianovici chiar ştiți cine este şi de ce este capabil?

   Eu ştiu şi am de azi toată libertatea să vă spun şi vouă!

   Mai mult, dacă cineva, se va duce să aibă în vedere că comite o faptă PENALĂ:



 Administratorul ziarului www.infocrestin.com pentru că incită la ură împotriva unei instituții religioase si la deranjarea liniştii şi ordinii publice comite o acțiune penală. 

    Voi acționa conform legilor statului fiindca eu sunt tulburat, liniştea mea este tulburată, şi sunt convins că nu doar eu!

  Acum vedeți cine este Florin Ianovici, autorul moral al acestui plan, şi de azi o să vedeți clar.
  

luni, 17 aprilie 2017

Când tai spinii mai întâi îți curge sânge, te înțepi, transpiri dar satisfacția că în locul SPINILOR stă un pom dă forță!


   Săptămâna trecută la câmp am avut ceva activitate. Am tăiat mulți spini.

   Ai o satisfacție greu de descris dupä ce vezi locul eliberat şi în locul spinilor plantezi pomi care dau roade binecuvântate!

   Ce mare împlinire a fost când Domnul prin uneltele Sale, fie ele mult binecuvântate, a scos din ogorul Lui spinul. Era vopsit, aşa e şi azi. Când negru precum cauciucul, când mai maroniu ca blana unei hiene, vopsit ca să pară pom dar lupul, pardon, spinul, înțeapă la fel chiar dacă coaja nu are mereu aceeaşi culoare. 

   Când minte duce mâna la nas. Îşi umple gura de sine precum şi-o umple broasca cu muşte, că deh, nu e de ici de colo să vezi pe vorbărețul veacului acestuia, pardon pe spin pozând vopsit în apologet al adevărului. 

   Să nu vă înşele, a primit diplomă de SPIN CALIFICAT, chiar dacă se laudă cu inoceța lui, auzi. Dacă nu-L pedepseşte Dumnezeu este fiindcă e spin, pentru el nu e pedeapsă ci osândă, pedepsiți sunt fiii care trebuie corectați, spinii sunt läsați în voia minții lor şi la momentul stabilit de Domnul ajung scrum. Dacă tace Dumnezeu este pentru cä e lepădat. A hulit pe Duhul Sfânt! 

  Spinul are pliculețele cu el, pardon, țepii cu care  elimină tot! În prezența spinului ori eşti rumeguş sub țepii lui ori nu eşti! 

  Dacă te laşi manipulat de vopseaua lui, de pozele în care îi luceşte pielea de grăsime, după ce a rostit post, de ochii lui mici plini de viclenie şi de teatrul ieftin, să nu crezi că vei ajunge bine. Lângă spin eşti rumeguş sau nu eşti! Altä variantă nu există! Eva manipulată de tatăl spinului a ajuns afară, şi Adam. E expert mincinios, e hoț calificat, e spin, are plicurile la el, ipocrizia e pâinea lui zilnică, e spin şi dacă eşti vertical vezi şi te păzeşti. Dacă nu, suporți consecințele! E sufletul tău om bun, nu lăsa țepii spinului să te sfâşie! 

   Eu ştiu că e dureros să cureți de spini OGORUL dar asta e VOIA lui Hristos! Mâinile îți sunt cu räni dar sufletul e plin de BUCURIE!

   O femeie! Spinul a fost zdrobit de o femeie! E sfâşiat! La cât era el de luciferic, o femeie, l-a terminat! Azi nu poate să fie la fel?

   Şi spinii au şansa pocăinței dar pentru că țepii le sunt plini de urmele victimelor şi Dumnezeu nu a interveni ei consideră că sunt bine şi nu mai ştiu ce înseamnă întoarcerea la Dumnezeu. 

   Iuda a fost apostol dar a devenit spin. A făcut minuni, a umblat cu Dumnezeu, a mâncat cu Dumnezeu, a văzut ceea ce noi azi nici nu gândim şi totuşi, pentru că nu a vegheat, a căzut. 

 Să ne däm silințele să facem doar voia lui Dumnezeu! 
_ _ _ _ _ _ _ _
„Atunci toţi copacii i-au zis spinului: «Vino, tu, şi împărăţeşte peste noi.» Şi spinul le-a răspuns copacilor: «Dacă, în adevăr, vreţi să mă ungeţi ca împărat al vostru, veniţi şi adăpostiţi-vă sub umbra mea; altfel, să iasă un foc din spin şi să mistuie cedrii Libanului.»“ (Jud. 9:14-15).
Spinul este  una dintre cele mai nefolositoare plante de pe pământ. El nu numai că nu poate dărui nimănui umbră sub soarele deșertului, dar produce durere și chiar incendii. Iotam știe că spinul este amintit prima dată în Biblie ca o consecință a neascultării. Spinul este parte din blestemul atras asupra pământului de păcatul lui Adam și Eva:
„Omului i-a zis: «Fiindcă ai ascultat de glasul nevestei tale şi ai mâncat din pomul despre care îţi poruncisem: ««Să nu mănânci deloc din el»», blestemat este acum pământul din pricina ta. Cu multă trudă să-ţi scoţi hrana din el în toate zilele vieţii tale; spini şi pălămidă să-ţi dea şi să mănânci iarba de pe câmp.»“ (Gen. 3:17-18).
Pilda lui Iotam conține o percepere (prin analiză) a situației, urmată de o provocare și o profeție:
„Acum, oare cu adevărat şi cu toată curăţia aţi lucrat voi, făcându-l împărat pe Abimelec? Aţi arătat voi bunăvoinţă faţă de Ierubaal şi de casa lui? V-aţi purtat voi oare cu el potrivit cu slujba pe care v-a făcut-o? – Căci tatăl meu s-a luptat pentru voi; şi-a pus viaţa în primejdie şi v-a izbăvit din mâna lui Madian; şi voi v-aţi ridicat împotriva casei tatălui meu, i-aţi ucis fiii, şaptezeci de oameni, pe aceeaşi piatră, şi aţi făcut împărat peste locuitorii din Sihem pe Abimelec, fiul roabei lui, pentru că este fratele vostru. – Dacă, în adevăr şi cu toată curăţia, v-aţi purtat voi astăzi faţă de Ierubaal şi casa lui, bine! Abimelec să fie bucuria voastră, şi voi să fiţi bucuria lui! Dacă nu, să iasă un foc din Abimelec şi să mistuie pe locuitorii din Sihem şi casa lui Milo; şi un foc să iasă din locuitorii Sihemului şi din casa lui Milo şi să mistuie pe Abimelec!“ ((Jud. 9:16-20).
După ce a rostit aceste cuvinte, Iotam s-a retras de pe scenă și L-a lăsat pe Dumnezeu să dovedească în scurgerea evenimentelor cine are dreptate:
„Iotam s-a dat în lături şi a luat-o la fugă; s-a dus la Beer, unde a locuit departe de fratele său Abimelec.“ (Jud. 9:21).
Profeția lui Iotam devine realitate
Cuvântarea lui Iotam este ancorată în trei convingeri puternice:
(1) Dumnezeu este suveranul absolut al tuturor lucrurilor;
(2) Dumnezeu lucrează pentru triumful binelui și dreptății, și
(3) Răul este un fel de autodistrugere, un soi de sinucidere personală și colectivă.
Au trecut apoi trei ani și totul părea să-i meargă bine lui Abimelec.  Probabil că uitase deja de pilda rostită de Iotam. Numai că Dumnezeu n-o uitase, și Providența începe să miște evenimentele pentru ca profeția lui Iotam să se împlinească:
„Abimelec stăpânise trei ani peste Israel. Atunci Dumnezeu a trimis un duh rău între Abimelec şi locuitorii Sihemului, şi locuitorii Sihemului au fost necredincioşi lui Abimelec, pentru ca şi cruzimea săvârşită cu cei şaptezeci de fii ai lui Ierubaal să-şi ia pedeapsa, şi sângele lor să cadă asupra fratelui lor Abimelec, care-i ucisese, şi asupra locuitorilor Sihemului, care-l ajutaseră să ucidă pe fraţii săi.“ (Jud. 9:22-24).
Micul și orgoliosul despot s-a văzut jefuit de taxele de protecție pe care i le plăteau călătorii de pe drumurile comerciale:
„Locuitorii Sihemului au pus la pândă împotriva lui, pe vârfurile munţilor, nişte oameni care jefuiau pe toţi cei ce treceau pe lângă ei pe drum. Şi lucrul acesta a fost adus la cunoştinţa lui Abimelec. Gaal, fiul lui Ebed, a venit cu fraţii săi şi au trecut la Sihem. Locuitorii Sihemului au avut încredere în el! Au ieşit la câmp, le-au cules viile, le-au călcat strugurii şi au început să se înveselească; au intrat în casa dumnezeului lor, au mâncat şi au băut şi au blestemat pe Abimelec. Şi Gaal, fiul lui Ebed, zicea: «Cine este Abimelec şi cine este Sihem, ca să slujim lui Abimelec? Nu este el fiul lui Ierubaal şi nu este Zebul îngrijitorul lui? Slujiţi bărbaţilor lui Hamor, tatăl lui Sihem; de ce să slujim lui Abimelec? Oh! Dacă aş fi eu stăpânul acestui popor, aş răsturna pe Abimelec.» Şi despre Abimelec zicea: «Strânge-ţi oştirea şi ieşi!»
Zebul, cârmuitorul cetăţii, a auzit ce zicea Gaal, fiul lui Ebed, şi s-a aprins de mânie. A trimis pe ascuns nişte soli la Abimelec, ca să-i spună: «Iată, Gaal, fiul lui Ebed, şi fraţii lui, au venit la Sihem şi au răsculat cetatea împotriva ta. Acum, pleacă noaptea, tu şi poporul care este cu tine, şi stai la pândă în câmp. Dimineaţa, la răsăritul soarelui, să te arunci cu năvală asupra cetăţii. Şi când Gaal şi poporul care este cu el vor ieşi împotriva ta, să-i faci ce-ţi vor îngădui puterile.» Abimelec şi tot poporul care era cu el au plecat noaptea şi s-au pus la pândă lângă Sihem, împărţiţi în patru cete. Gaal, fiul lui Ebed, a ieşit şi a stat la intrarea porţii cetăţii. Abimelec şi tot poporul care era cu el s-au sculat atunci de la pândă. Gaal a zărit poporul şi a zis lui Zebul: «Iată un popor care se coboară din vârful munţilor.» Zebul i-a răspuns: «Este umbra munţilor pe care-i iei drept oameni.» Gaal, luând iarăşi cuvântul, a zis: «Este chiar un popor care se coboară de pe înălţimile ţării, şi o ceată vine pe drumul Stejarului Ghicitorilor.» Zebul i-a răspuns: «Unde îţi este acum gura cu care ziceai: ««Cine este Abimelec, ca să-i slujim? Nu este oare acesta poporul pe care-l dispreţuiai tu? Mergi acum şi luptă-te cu el!»» Gaal a înaintat în fruntea locuitorilor Sihemului şi s-a luptat cu Abimelec. Urmărit de Abimelec, a luat-o la fugă dinaintea lui, şi mulţi oameni au căzut morţi până la intrarea porţii. Abimelec s-a oprit la Aruma. Şi Zebul a izgonit pe Gaal şi pe fraţii lui, care n-au putut să rămână la Sihem. A doua zi, poporul a ieşit la câmp. Abimelec, căruia i s-a dat de ştire, şi-a luat ceata, a împărţit-o în trei părţi şi s-a pus la pândă în câmp. Văzând că poporul ieşea din cetate, s-a sculat împotriva lor şi i-a bătut. Abimelec şi cetele care erau cu el au pornit înainte şi s-au aşezat la intrarea porţii cetăţii: două din aceste cete s-au aruncat asupra tuturor celor ce erau în câmp şi i-au bătut. Abimelec a bătut cetatea toată ziua; a luat-o şi a ucis poporul care se afla în ea. Apoi a dărâmat cetatea până în temelie şi a presărat sare peste ea. La auzul acestui lucru, toţi locuitorii turnului Sihemului s-au dus în cetăţuia casei dumnezeului Berit.“ (Jud. 9:25-46).
Ironia scenei finale este evidentă. Iehova, Dumnezeul evreilor, face ca poporul păgân să se refugieze în templul zeului în care-și pusese încrederea. Abimelec, care fusese finanțat în campania sa cu bani din vistieria templului lui Baal, va dovedi că n-are nici un fel de respect nici pentru poporul care îl alesese și nici pentru zeul sub protecția căruia se așezase. „Spinul“ avea să stârnească acum incendiul ucigaș de oameni:
„S-a dat de ştire lui Abimelec că toţi locuitorii turnului Sihemului s-au strâns acolo. Atunci Abimelec s-a suit pe muntele Ţalmon, el şi tot poporul care era cu el. A luat o secure în mână, a tăiat o ramură de copac, a luat-o şi a pus-o pe umăr.  Apoi a zis poporului care era cu el: «Aţi văzut ce am făcut? Grăbiţi-vă şi faceţi şi voi ca mine.» Şi au tăiat fiecare câte o ramură şi au mers după Abimelec; au aşezat ramurile lângă cetăţuie şi i-au dat foc ei şi celor ce se aflau în ea. Aşa au pierit toţi oamenii din turnul Sihemului, în număr de aproape o mie, bărbaţi şi femei.“ (Jud. 9:47-49).
Cea de a doua parte a profeției din pilda lui Iotam era și ea gata de împlinire. Focul conflictului trebuia să-l mistuie acum pe Iotam prin mâna celor care îl aleseseră împărat:
„Abimelec a pornit împotriva Tebeţului. A împresurat Tebeţul şi l-a luat. În mijlocul cetăţii era un turn tare, unde au fugit toţi locuitorii cetăţii, bărbaţi şi femei; au încuiat uşile după ei şi s-au suit pe acoperişul turnului. Abimelec a ajuns până la turn; l-a bătut şi s-a apropiat de uşa turnului ca să-i pună foc. Atunci o femeie a aruncat o piatră de râşniţă pe capul lui Abimelec şi i-a sfărâmat ţeasta capului.“ (Jud. 9:50-53).
Obsedat de putere și orgolios până la absurd, Abimelec este preocupat de propria imagine chiar și în clipa morții. În această privință, comentatorii remarcă o simetrie semnificativă cu felul în care a murit și Saul, primul împărat peste tot Israelul (1 Sam. 31:4):
„Îndată el a chemat pe tânărul care-i purta armele şi i-a zis: «Scoate-ţi sabia şi omoară-mă, ca să nu se zică de mine: ««L-a omorât o femeie.»» Tânărul l-a străpuns cu sabia şi a murit.“ (Jud. 9:54).
Nici un cuvânt din pilda lui Iotam n-a rămas neîmplinit de Dumnezeu. El are întotdeauna ultimul cuvânt în ceea ce se întâmplă cu oamenii pe fața pământului. Când ambiția nu este subordonată voii lui Dumnezeu, conduce întotdeauna către un final tragic.
Samuel ține să-și încheie relatarea cu o concluzie despre Providența divină care are ultimul cuvânt chiar și atunci când oamenii nu țin cont de ea, iar unii chiar se și cred …împărați:
„Când au văzut bărbaţii lui Israel că Abimelec a murit, au plecat fiecare acasă. Astfel a făcut Dumnezeu să cadă asupra lui Abimelec răul pe care-l făcuse tatălui său, ucigând pe cei şaptezeci de fraţi ai lui; şi Dumnezeu a făcut să cadă asupra capului oamenilor din Sihem tot răul pe care-l făcuseră. Astfel s-a împlinit faţă de ei blestemul lui Iotam, fiul lui Ierubaal.“ (Jud. 9:55-57).
La fel și astăzi tot ceea ce se întâmplă pe plan politic, social, militar, chiar și economic, are implicații spirituale. De fapt, Abimelec, primul împărat, este un tip al lui Anticrist, împăratul care va veni şi care în vremurile din urmă se va ridica împotriva fiilor împărăției și-i va omorî, va cere închinare din partea tuturor popoarelor și se va război cu Dumnezeu Însuşi; dar Biblia ne spune că Domnul Isus îl va nimici cu suflarea gurii Lui (2 Tesaloniceni 2:4-8)!

De ce a părăsit FLORIN IANOVICI Biserica lui Dumnezeu? Răspunsuri ....

  
    Încă nu am reuşit să aflu cine este persoana care a făcut aceasta analiză foarte interesantă. Poate între cei care ascultați acest audio sunt peroane care pot să spună cine este? Eu unul sunt foarte curios. 

  Ceea ce spune are substanță. 

    

   


sâmbătă, 15 aprilie 2017

Apel la CALM şi RAȚIUNE în cazul FLORIN IANOVICI!

   

Suntem în timpul celei mai mari sărbători creştine, moartea şi învierea Domnului Isus Hristos. Ar trebui să fie linişte peste inimi, mulți nu o au, nu au avut-o niciodată, şi-i fac şi pe alții să păcătuiască instigându-i la ură faţă de conducerea Bisericii lui Dumnezeu Penticostale.
    Oameni buni, vă rog să vă liniştiți. Vă rog să gândiți, cel care a provocat acest circ, în loc sä se pocăiască, e omul pe care mulți azi îl plâng deşi el a izbit în conducerea Cultului, victima nu este el. Stați şi gândiți-vä doar câteva momente, chibzuiți, cine a gândit aceast joc ieftin şi l-a mutat în spațiul public în timpul unei slujbe sfinte? De ce nu vedeți adevärul?
   Sunt räi frații din conducerea Cultului pentru că i-au interzis cele scrise? Nu. În baza tuturor probelor existente măsurile au fost drepte. Dacă ați cunoaşte ce ştiu frații din conducere ați amuți, dacä sunteți de bună credință, fiindcă sunt unii care deşi "o ții de coarne spun că este ciută"!
   Oameni buni, Florin Ianovici a adus nişte argumente, în baza cărora a plecat din Biserica Penticostală, argumentele lui nu au incriminat conducerea Cultului, ci tot pe el.

1. Că în hârtia trimisä Bisericii Betel nu era trecută şi interdicția de a strânge bani pentru "Viaţă şi lumină", nu e dublă mäsură din partea conducerii Cultului, e un act de normalitate, nu Biserica Betel face parte din bordul de conducere al fundației "Viață si lumină" şi nu ea strângea colecte pentru fundaţie, e normal să fie trecută doar în dreptul pastorului Ianovici căci el fäcea acestea. Şi să nu credeți că frații nu au avut argumente serioase, probe, când i-au pus această interdicție. Diferența dintre cele două hârtii a fost doar un pretext de a ieşi repede afară fiindcă în Cult nu mai poate! 

2. Evanghelizări poate face pastorul Ianovici, nimeni nu l-a oprit. Da, să organizeze l-a oprit cäci aici e vorba de finanțe. Dar Florin Ianovici dacă chiar vrea oameni mântuiți se duce la metrou şi evanghelizează de luni până duminică, la Unirii, Obor, Lujerului etc. căci frații şi nimeni nu-l poate opri.  Poate să facă evaghelizări şi să predice, acesta a fost un pretext ca să iasă afară caci în Cult, că nu-l lasă frații să evanghelizeze. Dacă îi ardea inima după evanghelizare joi, 13.04.2017, la slujă predica Evanghelia, nu arunca cu mocirlă, pe facebook evangheliza, nu denigra. El a fost deranjat că nu poate organiza, e o mare diferență. Sä fim cu teamă de Dumnezeu şi să vorbim adevărul.

3. Florin Ianovici a pozat în victimă şi a mai scris public pe facebook:


   A scris că o să iasă cu materiale, dovezi şi fapte, după adevăr. Eu vă spun că nu o să facă aşa ceva. Dacă iese cu ADEVARUL nici un om sincer nu mai stă lângă el. Dacă iese cu născociri avocățeşti şi cu sentimentalisme psihologice eu, din dragoste pentru ADEVÄR şi pentru oamenii lui Dumnezeu, voi ieşi public cu zeci de probe şi cu zeci de martori şi se va vedea cine are dreptate. Dar nu o să iasă, nu cred. 

   Cu smerenie, vă rog, oameni buni, nu vă mai faceți păcate denigrând conducerea Cultului, manipulați fiind, pentru deciziile luate fiindcă nu ştiți nimic, dacă ați ştii doar câte ceva ați täcea. Nu vă mai faceți păcate, fiți cu teamă de Dumnezeu!

Dumnezeu să binecuvinteze Biserica!
Fie ca măcar în ceasul al 12-lea să se POCĂIASCĂ!

vineri, 14 aprilie 2017

Pentru toate vedetele care se predică pe ei şi firea pämântească - SĂ PREDICĂM pe DOMNUL HRISTOS!

Cărțile mele cardinale, să le numesc de căpătai pentru predicarea expozitivă sunt „Portretul predicatorului” si „Puterea predicării” de John Stott, „Suprematia lui Hristos in predicare” de John Piper si „Preaching for God’s Glory” de Alistair Begg.
Le-am citit toate patru și vreau să fac acum referire la cea a lui Alistair Begg. –Predicând pentru Gloria lui Dumnezeu. Iar astăzi la finalul articolului îți voi recomanda ultimul titlu pe care îl parcurg si eu acum „Predicarea Expozitiva” -cum propovaduim astazi Cuvantul lui Dumnezeu? de David Helm, oferită gratuit prin curtoazia celor de la MagnaGratia.org
La pag. 16 el menționează despre caricaturile predicării adevărate.  Cu tristețe trăim vremurile când predicile expozitive au fost eclipsate de povestioare, experiențe, mărturii, glumițe, poante și videoclipuri văzute pe Youtube sau Facebook și predicatorul biblic a fost înlocuit de:
  1. The cheerleader – majoreta : acest om bine intenționat are o nevoie aparte de a fi plăcut si acceptat de toată lumea. Oricare ar fi contextul mesajului său, el tot o să scoată ceva bun, și o inspirație pozitivă din text. O duminică bună pentru el este una în care oamenii lui râd mult, sunt afirmați și felicitați și pleacă acasă mult mai încrezători în sine, decât au ajuns la biserică. Fie că au fost confruntați cu adevărul Cuvântului lui Dumnezeu sau smeriți de prezența lui Dumnezeu, ei pierd din vedere în mare măsură căutarea pentru integritate, iar preocuparea cu privire la sfințenie este înlocuită de căutarea după motivație și fericire. Un astfel de individ lasă de multe ori învățătura Bibliei pentru grupuri mici sau studii de casă. El simte, că sarcina predicatorului, este de a le pompa în stima de sine-adevăruri -și să îi pregătească pentru săptămâna descurajatoare pe care îi așteaptă de îndată ce părăsesc clădirea.Din păcate, în astfel de cazuri, oile pleacă agitate si fără să fie consolidate, hrănite, iar zahărul (predica dulce-siropoasă) nu prea le ține de foame în căutarea substanțelor hrănitoare pentru sufletele lor.  Așadar lucrarea unui astfel de predicator (încurajatorul-majoreta) nu este terminată „sau dusă bine la îndeplinire”. (ascultătorii încă rămîn cu nevoi legitime si chiar frustrări în lipsa Cuvântului vieții!)
  2. The Conjurer -Scamatorul -Când auzim adunarea spunând „Nu este uimitor ce a putut scoate din textul ăsta?”nu ar trebui să asumăm imediat asta ca fiind o veste bună! Când predicatorul refuză să facă munca grea de a descoperi semnificația reală a textului în contextul său, și atunci când face divorțuri între descoperire si aplicare, atunci orice idee poate fi livrată și transportată, dar aceea nu mai este Cuvântul lui Dumnezeu. R. W. Dale  făcea referire la acest lucru în cursurile sale despre predici oferite studenților la facultatea Yale în 1876:
„Întotdeauna mă gândesc la trucurile acelor domni ingenioși care distrează publicul prin frecarea unui sceptru sau *baghetă între mâinile lor până când devine un canar, si extrag de la mâneca hainei lor o jumătate de duzină de globuri de sticlă umplute genial cu apă, și cu patru sau cinci carași ce înoată în fiecare dintre ele.Îmi place să ascult un bun predicator, și nu am nici o obiecție în lume să fiu amuzat de trucurile unui iluzionist inteligent; dar eu prefer să păstrez separație între scamatorie și predicare. Scamatoriile în biserică, duminică dimineața, evocînd texte din Scriptură, acestea nu sunt pentru gustul meu”. pag 127
3.The storyteller -Povestitorul – Acest om este convins de faptul că din moment ce toată lumea iubește o poveste bună (iar in postmodernism toți pricepem mai bine adevărurile cu povestioare) și din moment ce oamenii au tendința de a fi mai puțini înclinați să urmeze expunerea Bibliei (apropo doctrina, dogmatica obosesc pe postmodernisti) , atunci el va dezvolta darul său de povestitor neglijând astfel munca grea a expunerii biblice. Da, povestirile făceau parte din învățătura lui Isus. Chiar dacă am învățat, în școala duminicală, că parabolele sale au fost „povești pământești cu semnificație cerească” asta nu acordă predicatorului contemporan o licență de a spune orice bazaconie, întâmplare, fără nici o utilitate cerească sau pamântească.
4. The entertainer– (animatorul, comedianul, actorul care distrează)-  Acesta tinde să promoveze un mediu în care oamenii vin să se așeze (consumatorii, spectatorii, cei din audiență, publicul pasiv si obosit de munca din timpul săptămânii ce își dorește ceva palpitant la biserică) pe spate, relaxați și să evalueze performanța, mai degrabă decât să aibă o atitudine a inimii ascultătoare , conform imnului unui scriitor creștin :
Master, speak, thy servant heareth,
Waiting for thy gracious word.
Speak to me by name, O Master,
Let me know it is to me
5. The systematizer (Sistematizatorul) eu ăsta îl numesc cititorul ambulant, care parcă îți lecturează o schiță de predică dintr-un comentariu biblic. Nu tu pasiune, nu tu viață, nimic!
Alistair Begg spune ” Mă refer aici la predicatorul care vede textul Scripturii doar ca fundal pentru un curs doctrinar. Acest lucru este diferit pentru individul care în exegeza pasajului, trasează elementele doctrinei creștine. Cadrul teologic al sistematizatorului este așa de pronunțat încât predomină expunerea, predicarea. Este foarte posibil ca un astfel de om atunci când predică să fie lipsit de angajamentul emoțional cu textul. Sensibilitatea la genurile literare va fi foarte redusă iar poezia, narațiunea, parabola,dialogurile toate sunt aplatizate la nivelul prozaic al unei cărți reci de teologie. (Uneori și eu am impresia că e unu care îți citește mersul trenurilor în gară, un fel de funcționar public sictirit care doar își citește replicile, sau un prezentator de meteo plictisit). Nu există nici o încercare de dramatizare a textului (aici nu vorbim de melodramatisme sau actorie superficială) ci de lirism,entuziasm din Dumnezeu,dramatism,pasiune, înflăcărare, charismă in predicare.
Este de înțeles ca atunci când auzim acest fel de predicare că nu ne vom îndoi de veridicitatea informațiilor primite, dar ne va mira absența pasiunii.
6. The psychologist-Psihologul: Într-o companie aeriană există regulat reviste cu articole semnate de psihologi. De obicei le citesc pentru că este aproape întotdeauna în avantajul meu. Am învățat multe sfaturi utile despre creșterea copiilor mei, sau articolele care tratează nerăbdarea mea și mi-au reamintit de multe ori să cumpăr flori pentru soția mea. Dar asta până într-un anumit punct! DIN NEFERICIRE, amvoanele bisericilor au ajuns într-un număr așa de mare  să fie umplute cu pseudo-psihologi (specialiști în psihologie pragmatică-experți sociali, statisticieni) care au decis să devină furnizori de perspective utile, furnizori de stări emoționale, dintre care cele mai multe pot fi (și sunt livrate) fără nici o menționare a Bibliei. E un fel de abordare „Completați spațiile goale„care oferă 7 principii pentru părinti eficienți, sau primele 10 provocări cu care se confruntă cuplurile de azi. Astfel vei observa tot mai des zeci de persoane subnutrite din cauza auzirii acestui regim alimentar (plin de rețete si formule prestabilite, formule pentru succes, bunăstare, fericire, prosperitate….and bla bla bla) si care plâng pe bună dreptate, asa cum au făcut oamenii în zilele lui Neemia 8:1 „Aduceti Cartea”.
7. The Naked Preacher -Predicatorul gol goluț-(autentic, transparent, plângăgiosu, siroposu „predicatoru cu lacrimi si muci..experiențe..experiențe..dar nimic din Scriptură) – In cultura noastră predicatorii care încearcă să devină „mai autentici ca alții” vor utiliza amvonul ca platformă în care își vor mărturisii greșelile și slăbiciunile lor pentru a intra în vogă si a fi populari. (acest trend și fenomen este fff vizibil în spațiul starurilor penticostale ..care predica 2 ore te miri ce, dar nu Evanghelia! ci pe unde s-au plimbat, ce au văzut la TV, ce au mai mâncat, ce au mai visat, ce au mai citit pe internet..etc). O adevărată rușine, dar mă gândesc că oamenii în lipsa de vedete, mondenități și starlete din lumea media își alimentează mintea cu astfel de exemplare. Rușine!

P.S. Și mie îmi plac povestioarele, ilustrațiile si nu sunt eu mai sfânt ca papa Francisc in predicare, ceea ce vreau să învăț tot mai mult este cum să rămân atașat textului si contextului, să nu calc pe pedala ambițiilor personale când găsesc un text ce îmi justifică convingerile personale, și să nu citesc un text în timpul unei predici în biserică și apoi să ofer oamenilor 30 de minute doar ideile mele, precum unii citesc versetele din Scriptură ca și Imnul național la un meci de fotbal, la început iar apoi sunt liberi să iși lanseze ideile personale.
Eu unul îmi doresc sa fiu loial Cuvântului Său și mă gândesc că și tu dorești același lucru. Spor in pregătire, spor in rugăciune si putere de sus in trăirea/ vestirea Evangheliei. Căci cine Il onorează pe Dumnezeu astfel si Dumnezeu il va onora pe el.
Așadar dacă dorești să nu plictisești oamenii cu frunze, frunze, vorbologie, și rostiri fără sens, cuvântări cu spasme si lipsite de logică, fără hrană dătătoare de viața, hai să studiem împreuna cartea asta Predicarea Expozitiva de David Helm.


Porunca 11 -„Să nu plictisești oamenii”


Sursa: 

luni, 3 aprilie 2017

Şi eu susțin ce a spus senatorul Ioan Deneş! Dumnezeu să-l binecuvinteze!


Pentru nelegiuiții care spun "Viu este Domnul!" ca la umbra acestor cuvinte să se arunce în mocirlă!


   Ieri am ascultat o predică foarte bunä de la un tânăr de aproximativ 20 de ani. Ghehazi a înväțat de la Elisei un limbaj religios dar nu şi träirea cu încredere în Dumnezeu. Ritualul l-a copiat cu desăvârşire dar inima lui era a păcatului!
   "Viu este Domnul!" a spus Elisei înainte de Ghehazi! Apoi Ghehazi a împrumutat limbajul dar nu şi inima! A folosit Numele Domnului ca să poată să îşi satisfacă firea pämântească! Apoi după ce a luat bani cât să-i ajungă toată viața nu a plecat la cele fireşti, a mers tot lângă omul lui Dumnezeu!
   Şi azi mulți zic dacă eşti în Duhul simți cä nu am mințit dar numai ce au terminat de rostit o tonă de minciuni! Unii zic "Doamne, Doamne" ca să facă senzații sau "Aşa vorbeşte Domnul!" dar ei trăiesc în păcate de nedescris! Alții îl aud pe Dumnezeu râzând ...  
   Sunt mulți Ghehazi azi care au învățat un limbaj prin care par sfinți, spun cuvinte doar ca să dea bine la auditoriu cäci ei nu cred în ele dar le spun căci aşa talanții şi hainele de schimb curg şuvoi. 
   Dumnezeu a spus că o să fie cunoscuți după roade! Faptele lor îi dau de gol, îşi lărgesc ariile, curg talanții la umbră cuvintelor rostite de pe buze "Aşa vorbeşte Domnul!" fiindcă lor le pasä doar de ei, dumnezeul lor e pântecele! 
   Inventează miracole şi spun experiențe trăite de alții ca şi cum ei le-au trăit pentru a avea un câştig de la voi! Doar cu buzele Îl cinstesc pe Dumnezeu cäci inima le este stăpânită de Mamona! 
   Nu vă mirați, Ghehazi a văzut semne şi minuni lângă Elisei dar cu toate acestea nu sfințenia stăpânea inima lui. Aceşti oameni cu buze "sfinte" dar inimi date fărädelegii nu au văzut nici ce a văzut Ghehazi, deloc nu au teamă de Dumnezeu şi folosesc Numele Lui pentru păcatul dictat de pofta firii lor!  
    Nu le este ruşine sä cheme la post şi rugăciune, evident doar de pe buze, în timp ce ura şi räzvrätirea domneşte în ei. Inventeazä prorocii, sau amenință că unele există, doar ca să le fie trecută cu vederea nelegiuirea însă faptele lor îi dau de gol. Nu după prorocii îi cunoaştem ci după fapte!
   Cerul şi pämântul sunt martori cäci aceşti oameni vor cunoaşte dreptatea lui Dumnezeu! Starea de împietrire a lor este atât de mare, necredința, încât Domnul i-a lăsat în voia mintii lor care-i conduce la o pierzare exact ca a lui Balam, căci calea lui o urmează.  Turma pe care o mănâncă este a Lui! Să ne päzim şi să pazim turma! Să fim categorici şi în acelaşi timp să nu-i urâm. E adevărat că s-au vândut păcatului, că luptă împotriva sfinteniei, noi să ne facem treabă exact cum le spunea Pavel celor din Efes în Fapte 20!
   
   ŞTIU DOAMNE CĂ EŞTI ÎN CONTROL! 
   ŞTIU CĂ TU EŞTI DREPT!
  ŞTIU CĂ NU AVEM VOIE SĂ NUMIM RĂUL BINE!

   ŞTIU CĂ AM FOST CUMPĂRAȚI CU CEL MAI SCUMP PREȚ, SÂNGELE DOMNULUI ISUS HRISTOS! 

   MAI ŞTIU ÎNCĂ CEVA, SĂ TE CHEM CU ÎNCREDERE!

   
    

sâmbătă, 1 aprilie 2017

Pe baricade - America porneşte puternic motoarele în sprijinul FAMILIEI!

Comunicat al Coaliţiei pentru Familie, Credință și Viaţă a Românilor din America

Coaliţia pentru Familie, Credință și Viaţă a Românilor din America, organizație civică non-profit, neguvernamentală, neafiliată politic sau confesional, a fost înființată la Chicago cu scopul de a sprijini eforturile întreprinse de către Coaliția pentru Familie din România și cei 3 milioane de conaționali care doresc protejarea familiei prin Art. 48 din Constituția României.
Cei peste 100 de membri ai consiliului acestei organizații, persoane distinse şi eminente, lideri ai comunităților românești din diferite metropole americane, avocați, arhitecți, contabili, ingineri, medici, profesori, lideri spirituali, precum și oameni de afaceri şi intelectuali din alte profesii, consimțim prin asocierea noastră a tuturor și crearea acestei organizații că scopul primordial al acesteia este să protejăm și să sprijinim familia întemeiată pe căsătoria dintre un bărbat și o femeie.
  1. Suntem foarte îngrijoraţi de nepăsarea și aparenta lipsă de respect a liderilor politici și, într-o prea mare parte, a clasei politice românești din diferite instituții de conducere și legislative față de cei 3 milioane de cetățeni români și voința acestora de organizare a unui referendum care să stabilească clar voința cetățenilor României cu privire la definirea căsătoriei; 
  1. Suntem foarte indignați de modul tendențios, chiar denigrant, de informare exersat de marea parte a presei românești care caută să discrediteze eforturile Coaliției pentru Familie, conducerea acesteia, precum și inițiativele și acțiunile întreprinse de aceasta, interpretând tendențios evenimentele în favoarea liberalismului progresist anti-familie;
  1. Suntem de asemenea extrem de indignați de atitudinea unor lideri în spațiul public, în special în o mare parte a presei românești dar și în societăți și instituții academice românești, care prin dezinformare și distorsionare intenţionată a mesajului Coaliției pentru Familie, asociind pe nedrept această organizație și eforturile ei cu homofobia și ura, contribuie în mod conștient și intenționat la încurajarea unei atitudini generale de împotrivire și prejudecată defectuoasă și incorectă asupra necesității organizării referendumului pentru familie;
  1. Ca trăitori ai credinței creștine, în diferite confesiuni, ne declarăm direct vizați și atacați prin asociere de toți cei ce se fac vinovați, propagă sau încurajează atacurile mediatice la adresa bisericii creștine, indiferent de confesiunea religioasă, și ne declarăm împotriva acestor practici iraţionale și nedemocratice vădit contrare drepturilor omului și libertăţii religioase;
  1. De comun acord și în același cuget, ne declarăm susținători ai Coaliției pentru Familie din România și susţinem organizarea fără tergiversări a referendumului pentru familie, menit a promulga oficial voința cetățenilor României cu privire la definirea căsătoriei ca uniunea dintre bărbat și femeie;
  1. Ne angajăm ca în perioadă ce urmează să întreprindem orice acțiune legală necesară pentru a asigura înțelegerea corectă a idealurilor Coaliției pentru Familie din România și misiunii acesteia, atât aici în SUA și Canada, nu doar în comunitățile românești ci și în orice spațiu social, religios, academic, mediatic, diplomatic sau politic;
  1. Ne angajăm de asemenea să angrenăm comunitățile românești din SUA și Canada și să sprijinim în măsura posibilităților și legislației în vigoare Coaliția pentru Familie din România și acțiunile acesteia în scopul organizării referendumului pentru familie, căutând astfel să protejăm viitorul instituției familiei, al credinței creștine și bisericilor de toate confesiunile creștine.
Astfel, urmează ca în zilele și săptămânile care urmează să anunțăm primii noștri pași ce-i vom întreprinde atât în Statele Unite ale Americii și Canada cât și pe plan internațional, pentru ca nou înființata Coaliție pentru Familie, Credință și Viață a Românilor Americani să-și atingă în timp optim și cu eficiență scopul și misiunea enunțată mai sus.
Facem de pe acum apel către toate comunitățile și bisericile creștine române, indiferent de confesiunea religioasă, să se implice și să participe la organizarea unor demersuri publice pentru proclamarea familiei ca instituție divină, așa cum a fost întemeiată de Dumnezeu, Creatorul, și care reprezintă simbolic relația Mântuitorului și Domnului nostru Isus Hristos și Biserica Sa, prin mijlocirea Duhului Sfânt!

Comitetul de Inițiativă și Organizare:
Președinte – Pastor Cristian Ionescu, ADF Ambassador
Vicepreședinte – Avocat Peter Costea, ADF Allied Attorney
Vicepreședinte – Avocat Sorin Leahu, ADF Allied Attorney
Secretar – Steven Bonica, ADF Ambassador
Trezorier – Dennis Stoia, ADF Ambassador
Cenzor – Vinicius Sabău, ADF Ambassador

miercuri, 29 martie 2017

Toată noaptea şi-a trimis "Putin" oamenii pe blogul meu amărât


   Acum la ora aceasta, 5 şi 32, am 42 de vizitatori unici ruşi, trimişi de "Putin".  Ştiu, cam ştiu, pe cine deranjează informațiile de pe blogul meu. Ştiu cine are resurse şi echipă sä folosească servere ruseşti ca sä-mi spargă blogul, şi tot interesul. 
   Ok, dacă nu sunt lăsat în pace, mai ies o dată din moleşalä! Adevărul e pentru cei mândrii şi care nu vor să se pocäiască precum apa clocotită! 
   Mereu am căutat să stau liniştit! Nu am acționat ci am re-acționat ca să mă protejez! Voi face şi acum la fel dar foarte hotărât!

Doamne dă-mi te rog lumină!

marți, 28 martie 2017

Mesaj pentru PARLAMENTUL ROMÂNIEI - PREŞEDINTE Viorel Iuga

Sursa foto: Agnus Dei



Deputaţii noştri au scos de pe ordinea de zi proiectul de lege pentru organizarea referendumului în vederea modificării Constituţiei, motivând că nu ştiu exact unde trebuie votat întâi! 
Acţiunea aceasta mă determină să mă gândesc la câteva posibilităţi:
1. Domniile lor sunt sinceri şi chiar nu ştiu unde trebuie votată legea. În cazul acesta cred că ar fi normal să îşi ceară scuze pentru că nu s-au informat la timp şi dacă nu pot repara greşeala imediat, să îi lase acolo pe cei care ştiu legile şi doresc să le respecte.
2. Domniile lor ştiau ce au de făcut, însă ne cred aşa de naivi încât nu pricepem jocurile prin care încearcă să saboteze proiectul de schimbare a Constituţiei. Dacă aceasta este situaţia, îi informăm că am început să ne trezim. Dacă nu au remarcat, sunt mai naivi decât noi. 
3. Domniile lor cred că Dumnezeu este o idee, o poveste... În cazul în care gândesc aşa, îi asigurăm că nu va dura mult şi se vor întâlni cu realitatea. Dumnezeu există, El este atotputernic, sfânt, drept şi clar atât în oferte, cât şi în aşteptări. Ideea familiei a fost a Lui şi El a creat-o aşa cum a ştiut că este bine. Cine se supune deciziilor Lui prezentate în Sfintele Scripturi va avea parte de binecuvântări vremelnice şi veşnice. Cine i se împotriveşte, indiferent de persoană, va suporta consecinţele. 
Continuăm să ne încredem în Dumnezeu. El ne iubeşte şi nu ne va dezamăgi!

Parlamentul României tremurä în fața Sodomei


Sursa: http://www.stiripesurse.ro/rasturnare-de-situa-ie-in-parlament-lovitura-pentru-coali-ia-pentru-familie_1187954.html