joi, 14 mai 2015

Tu ce ai sub haine?

 
www.tablouri-de-vis.ro
 La un moment dat un împărat al lui Israel şi-a rupt hainele şi deşi era un om păcătos poporul a văzut că sub haine avea un sac...         
   Fiecare avem o parte care se vede, o haină care este frumoasă, o imagine pe care vrem să o vindem cât mai bine dar ... în spatele hainei de "împărat", sub ea, ce este? Ce ascundem sub hainele noastre? Ce este în interiorul nostru?        Dacă s-ar rupe exteriorul şi ar fi dat pe faţă interiorul ce ar vedea oamenii?
   Sub haina de diacon de nota 10 ce este? La Casa Domnului eşti îmbrăcat bine, se vede bine în exterior ceea ce eşti, miroşi bine dar în interior, sub poză, ce este? Sub haina de om care laşi impresia că te rogi 2 ore pe zi ce este? Sub haina evanghelistului care din exterior se vede bine ce este? Este doar haina de noi? Am ajuns să fim oameni pe care ne fac hainele? Sub, dincolo, trecând de aparenţe, ce este? Este miros de smerit? Este miros de om al lui Dumnezeu? Este miros de slujitor al slujitorilor? Este parfum de Pavel? Este mireasmă de Ştefan? Este aroma de tip Barnaba? Nu cumva dincolo de haine miroase a Mamona? Nu cumva dincolo de poză este o caricatură? Nu cumva în spatele aparenţelor se ascunde un muribund sau ... un neo-securist? 

  Doamne fă ca noi fie că o să fim rupţi în bucăţi, zdrobiţi de beton, arşi  sau fie că o să fim "dezbrăcaţi" de Tine ... să vadă toţi atunci când o să muşte din carnea noastră, atunci când o să ne zdrobească, ardă sau când o să ne "dezbraci" Tu, că nu am fost doar postere, doar etichete, doar ambalaje, să vadă toţi că sub, dincolo de haină, există conţinut, există calitate, există sfinţire!
   

miercuri, 13 mai 2015

Se îngroașă treaba împotriva ISRAELULUI!!!

en.wikipedia.org
  Vaticanul a definitivat, miercuri, un tratat care prevede recunoaşterea statului palestinian, un gest simbolic condamnat imediat de Israel, care a avertizat că există riscuri privind procesul de pace, informează Washington Post.
  Noul tratat, semnat de Comisia bilaterală a Vaticanului, "vizează aspecte esenţiale ale activităţilor Bisericii Catolice în Palestina", potrivit unui comunicat oficial.
  "Da, este vorba de o recunoaştere a existenţei statului palestinian", a confirmat monseniorul Federico Lombardi, purtătorul de cuvânt al Vaticanului.
  Ministerul israelian de Externe a condamnat decizia Vaticanului, exprimând "dezamăgire".
"Această manevră nu promovează pacea, îndepărtând conducerea Autorităţii Palestiniene de posibilitatea revenirii la negocieri directe şi bilaterale. Israelul va examina tratatul şi va lua măsurile necesare", a comunicat Ministerul israelian de Externe.

Binecuvântată fie România! Fie ca susținătorii de la ACCEPT să se evapore!

www.ziarelive.ro

  Toți cei 14 membri prezenți ai Comisiei Juridice din Camera Deputaților au votat împotriva adoptării propunerii legislative privind „parteneriatele civile”, denumire sub care era deghizată legiferarea așa-zisei „căsătorii” între persoane de același sex.

  Propunerea, care a fost deja respinsă de Senat, va intra la vot final în plenul Camerei (decizională) cu recomandarea de respingere definitivă. Deși teoretic plenul are decizia în mâna sa, acesta nu trece practic niciodată peste recomandarea comisiei juridice, care are cel mai greu cuvânt de spus în materie de legislație.
  La dezbatere au fost prezenți reprezentantul Patriarhiei și membri ai societății civile, atât opuși adoptării propunerii (Coaliția pentru Familie și ConstituțieAsociația „Părinți pentru Ora de Religie”) cât și favorabili (organizația „minorităților sexuale”, „Accept” și Fundația „Stânga Democratică”).
 Apărătorii familiei naturale au fost reprezentați de dl. Paul Șușman, doctor în drept, care a fost și delegat din partea organizației juridice internaționale ADF International – „Alliance Defending Freedom International”.

Viena, o nouă SPURCĂCIUNE în fosta capitală a Sfântului Imperiu Roman de Națiune Germană

unisex-traffic-lights-vienna Aceia care cred că scopul semafoarelor este să reglementeze traficul se înșeală. Autoritățile din capitala austriacă au instalat semafoare construite specific pentru „promovarea toleranței” și a „gândirii deschise” în rândul participanților la trafic. Deși unii ca noi – mai retrograzi, desigur – ar numi-o „propaganda” sau, mai rău, „reeducare”…

luni, 11 mai 2015

Când am scris MAGISTRAL nu am greșit!!! Binecuvântată fie Biserica Penticostală nr. 1 din Dej! Binecuvântat fie fratele pastor Romi Mocanu!

 
  Îmi este cinste și mă laud cu slujitori ca fratele Romi Mocanu! Îmi este cinste și mă laud cu Biserici ca Biserica Penticostală nr. 1 din Dej. Nu cred că a trecut o oră de când m-a sunat fratele Romi Mocanu să-mi dea o veste EXTRAORDINARĂ. Și fac o paranteză. Fratele Romi Mocanu este secretatul Cultului Penticostal din România. Este un slujitor foarte ocupat. Din poziția dânsului și-a făcut timp și pentru noi, pentru cauza noastră, pentru nevoia noastră. Asta spune ENORM despre fratele pastor ROMI MOCANU! Inimă de slujitor! De aceea am spus că îmi este cinste și mă laud cu slujitori ca fratele Romi Mocanu! Și zic din toată inima ca Dumnezeu să-l binecuvinteze și să scoată tot mai mulți slujitori de o asemenea statură, slujitori care slujesc Biserica Domnului nu vedete! 
  Vestea extraordinară pe care ne-a transmit-o m-a uimit. 13 000 de lei a dat Biserica nr. 1 din Dej pentru lucrarea lui Dumnezeu din Voluntari. 13 000 de lei!!! 
  Dumnezeu să binecuvinteze Biserica Penticostală nr. 1 din Dej, pe fratele pastor și secretar al Cultului Penticostal Romi Mocanu și comitetul Bisericii căci au dat dovadă că au inimă, au mai confirmat încă odată că sunt la înălțime!!!

  El, Dumnezeul cel viu și atotputernic să răsplătească Bisericii nr. 1 din Dej căci asemenea fapte nu pot să fie răsplătite de nimeni altcineva! 

joi, 7 mai 2015

Lupta pentru păcat, războiul împotriva păcatului - Rugăciuni stăruitoare și post ca Dumnezeu să intervină în SUA în confruntarea împotriva păcatului

Iubiți frați ar trebui ca în toate Bisericile Domnului să  fie planificate perioade de post și rugăciune pentru ca în Statele Unite ale Americii familia așa cum Dumnezeu a instituit-o să nu mai piardă teren iar decizia SCOTUS să fie una în concordanță cu voia lui Dumnezeu.

Vin vremuri grele și numai o apropiere profundă de Dumnezeu aduce focul trezirii!


O scurtă perspectivă istorică

Curtea Supremă a Statelor Unite ale Americii (denumită în continuare Curtea sau, după acronimul său american, SCOTUS, n. red.) este poate cea mai prestigioasă instanță din lume. Ea funcționează continuu de mai bine de 200 de ani și a interpretat același document legal, Constituția SUA, de la sfârșitul anilor 1700 încoace (joacă și rol de Curte Constituțională, n. red.) Multe din deciziile sale sunt solide, dar cu anumite ocazii, Curtea ia decizii greșite. În secolul XIX, de exemplu, a declarat sclavia constituțională. Decizia a dus la izbucnirea Războiului Civil (sau Războiul de secesiune, 1861-1865, n. red.) În anii 1960 a ridicat un zid aproape impenetrabil de separație între Biserică și Stat, determinând creștinii să se implice în politică pentru a-și proteja drepturile. Și, în 1973, a declarat constituțional dreptul la avort care, la rândul său, a născut mișcarea pro-viață (pro-life).

Statistici ale Curții Supreme

SCOTUS are 9 judecători, numiți „justices” în sistemul juridic american. Aceștia sunt numiți de Președintele Statelor Unite și confirmați de Senat. Dacă Senatul nu confirmă o numire, Președintele trebuie să nominalizeze pe altcineva. În ultimele decenii, numirile judecătorilor Curții au devenit o chestiune politică, fiecare președinte căutând să numească acei judecători care să împărtășească vederile sale filosofice și ideologice. Din judecătorii aflați în funcție acum, 5 sunt considerați conservatori iar 4, liberali (în SUA termenul „liberal” desemnează un om cu vederi de Stânga, oarecum similar cu social-democrația europeană; aceștia sunt în general „progresiști” în ce privește relațiile sociale și favorabili avortului sau homosexualității, n. red.). Președintele Obama a numit două femei ca judecătoare; amândouă sunt extrem de liberale. Cinci dintre judecători sunt catolici, unul metodist, trei sunt evrei. Este o opinie larg răspândită că una dintre femeile judecătoare, Kagan, este lesbiană.
judecatori-curtea-suprema-sua

Curtea Supremă a SUA și revoluția sexuală

SCOTUS nu a fost indiferentă la revoluția sexuală și agenda acesteia. Din păcate, cele mai multe din cele câteva decizii pe care le-a luat pe teme precum homosexualitatea au favorizat mișcarea homosexuală și au cauzat serioase tensiuni între aderenții revoluției sexuale și majoritatea poporului american, care rămâne traditionalist, profund religios și creștin.
În acest an, Curtea a acceptat să revizuiască poate cel mai important caz al acestei epoci, pentru a stabili dacă Constituția SUA recunoaște un drept la „căsătoria” între persoane de același sex. Curtea a atins superficial acest punct în 2013 dar nu a răspuns întrebării principale. Ea a decis atunci că statele care formează SUA au jurisdicție exclusivă în ce privește legislația în materie de familie și căsătorie. A amânat să se pronunțe în ce măsură Constituția implică un drept la „căsătorie” între persoane de același sex; totuși, la această întrebare va trebui să răspundă la finalul lunii iunie a anului curent.
În acest moment, doar 13 state mai interzic „căsătoria” unisex. Alte 11 au legiferat-o, iar, în ultimii 5 ani, 26 de amendamente constituționale (e vorba despre amendamente la constituțiile statelor, n. red.) adoptate de state prin care această pretinsă „căsătorie” a fost interzisă au fost declarate neconstituționale de curți federale de nivel inferior. Ca rezultat, homosexualii se pot „căsători” în 37 de state și în Districtul Columbia (capitala Washington, n. red.).

Cazul de pe rolul Curții Supreme

Vreme de 3 ore, pe 28 aprilie, SCOTUS a ascultat pledoariile părților care s-au exprimat dacă există un drept constituțional la „căsătoria” între homosexuali sau dacă, dimpotrivă, statele, prin legislaturile lor, sunt forumurile unde trebuie decis dacă un astfel de drept există. Cauza pe care Curtea a audiat-o provine din Michigan, unde un cuplu de homosexuali a convins un judecător federal că ei au dreptul de a se căsători, conform cu Constituția SUA. Însă Curtea de Apel care are jurisdicție asupra statului Michigan s-a pronunțat contrar, stabilind că Michigan are libertatea de a le refuza celor doi licența de căsătorie. Reclamanții au făcut apel la ultima instanță posibilă, Curtea Supremă.
Un număr neobișnuit de mare de intervenții terță parte (amicus curiae) au fost înregistrate la SCOTUS, de ambele părți. De partea homosexualilor s-au plasat numeroși profesori de drept, organizații civice, juriști, oameni politici și sute de corporații globale. De partea căsătoriei naturale s-au arătat guvernatorii a 22 de state, numeroase organizații creștine și diferite grupuri de intelectuali și avocați creștini. Un grup international de juriști din Europa și American Latină de asemenea a înregistrat o intervenție argumentând că nu există un drept la „căsătoria” unisex sub Convenția Europeană a Drepturilor Omului sau în general sub dreptul internațional.

Ce au spus judecătorii

Schimburile de opinii și argumente între avocații părților și judecătorii SCOTUS ne permit să întrevedem decizia pe care judecătorii probabil o vor lua. Interpretarea mea asupra stenogramelor și a argumentelor, și în special a întrebărilor puse de judecători, mă face un optimist prudent că instanța supremă a SUA nu va recunoaște, cel puțin pentru moment, un drept la „căsătoria” între persoane de același sex și că va deferi statelor puterea de a decide singure asupra sorții și viitorului acestei „căsătorii”.
Majoritatea judecătorilor au subliniat că aceasta este o problemă de politici și mai puțin una de legalitate și că legislaturile statelor sunt într-o poziție mai bună de a determina viabilitatea „căsătoriei” unisex.
Iată câteva dintre cele mai interesante subiecte și întrebări pe care judecătorii le-au acoperit.

O nouă instituție?

Judecătorul Roberts, conservator, a subliniat că homosexualii nu caută, în fapt, să „se alăture instituției căsătoriei” așa cum în mod inteligent pretind, ci caută să o schimbe. Și, a adăugat el, aceasta este o problemă serioasă, considerând că mariajul natural al bărbatului cu femeia a fost temelia civilizației și a istoriei de mii de ani. A o schimba nu reprezintă o problemă juridică ci una de politică, și deci este de competența statelor și nu a instanțelor.
Vederile sale au fost reluate în comentariile judecătorului Kennedy, un conservator numit de președintele Reagan, care a exprimat aceeași preocupare. Zece ani, a adăugat el, nu sunt de ajuns pentru a determina cât de folositoare sau dezirabilă social este „căsătoria” unisex (primul stat care a legalizat-o a fost Massachusetts în 2004, n. red.). Este un interval infinitezimal în comparație cu mileniile în care căsătoria natural a funcționat perfect.
Judecătorul Scalia s-a alăturat opiniei, sublinind că înainte de Olanda anului 2001, nicio societate nu experimentase vreodată „căsătoria” unisex.
Judecătorul Alito, conservator și el, a comentat că noțiunea „căsătorie între persoane de același sex” este mai recentă chiar decât apariția telefoniei mobile.
Judecătorul Kennedy a făcut și aluzie la faptul că argumentele în favoarea „căsătoriei” unisex sunt de tip intelectual și academic mai mult decât de ordin juridic. Experții academici și cercetătorii ar trebui să-și rezerve timp pentru a dezbate utilitatea (sau dimpotrivă) a „căsătoriei” între persoane de același sex înainte de a forța acceptarea ei de către societate, a sugerat el. Instanțele nu sunt mai bine dotate pentru a răspunde la această întrebare decât oamenii care au votat asupra „căsătoriei” gay (în amendamentele constituționale, n. red.), a adăugat el.
Chiar și judecătorul Bryer, un liberal declarat, s-a arătat sceptic în a permite judecătorilor să decidă soarta „căsătoriei” între persoane de același sex.

US-JUSTICE-GAY-MARRIAGE

Discriminare contra homosexualilor?

Un alt subiect care a apărut a fost dacă excluderea homosexualilor de la instituția căsătoriei ar însemna inferiorizarea acestora. Majoritatea judecătorilor pare să fie de acord că NU. Judecătorul Alito a subliniat că în Grecia antică homosexualii nu erau persecutați sau discriminați, dar nu li se permitea să se căsătorească. Rațiunea pentru aceasta, a adăugat el, a fost că societățile din întreaga lume, pentru mii de ani, au avut o bază foarte rațională și practică pentru limitarea mariajului la adulții heterosexuali: procreația responsabilă și creșterea copiilor.
Judecătorul Kennedy a subliniat că în unele societăți, încă înainte de apariția autorităților politice și a guvernelor, căsătoria se făcea între un bărbat și o femeie, chiar dacă în acele societăți existau homosexuali.
Judecătorul Roberts a adăugat că societățiile primitive nu și-au pus problema excluderii homosexualilor ci că, pur și simplu, au văzut o necesitate practică în instituirea mariajului pentru protecția soților contra intruziunilor externe și pentru protejarea bunăstării copiilor rezultați din legătura lor.

O pantă periculoasă: căsătoria în grup, copiii și libertatea religioasă

Ce ne puteți spune despre polgamie și poliamorie, și despre căsătoria în grup? l-a întrebat judecătorul Alito pe avocatul homosexualilor. Acesta a răspuns că recunoașterea „căsătoriei” între persoane de același sex nu va duce la legalizarea poligamiei, dar a recunoscut, la întrebarea suplimentară a judecătorului, că nu știe de ce acestora nu li s-ar recunoaște același drept la căsătorie.
Ce ne puteți spune despre copiii crescuți de cuplurile de homosexuali? a dorit să știe judecătorul Scalia. Nu ar avea ei de suferit? Nu au și ei dreptul de a fi crescuți de ambii părinți biologici? Avocatul care reprezintă cuplul de homosexuali a subliniat repede că există un „consens” în sociologie asupra faptului că „mariajul” unisex nu este dăunător copiilor. Scalia a replicat că nu există un astfel de consens și că acest argument nu poate fi o bază rațională pentru legalizarea „căsătoriei” între persoane de același sex.
Scalia a mai întrebat despre impactul recunoașterii dreptului la „căsătoria” între persoane de același sex asupra libertății religioase, a teologiei și a credincioșilor care au vederi opuse. El a adăugat că, dacă Curtea va decreta un drept la „căsătoria” gay, atunci libertatea religioasă a bisericilor care îl dezaprobă va fi anihilată. Avocatul administrației Obama, care susține în fața Curții legalizarea „căsătoriei” unisex, a admis că aceasta, odată recunoscută ca drept, va dăuna libertății de credință și chiar va permite guvernului federal să anuleze statutul non-profit și scutit de taxe al diferitelor culte.
Roberts a continuat cu un argument foarte bun, anume că odată ce „căsătoria” între homosexuali ar fi recunoscută, dezbaterea din societate se va fi încheiat pentru toți cei care până acum s-au opus redefinirii căsătoriei. Aceasta, a opinat el adresându-se avocatului homosexualilor, ar fi inacceptabil: „dacă aveți câștig de cauză aici, nu va mai exista dezbatere… închiderea dezbaterii poate duce la închiderea minților și va avea consecințe asupra modului în care noua instituție este acceptată. Oamenii simt foarte diferit asupra unui subiect dacă au șansa să voteze, să se exprime liber, decât dacă acesta le este impus de către instanțele de judecată.”

Concluzii

Creștinii de pretutindeni trebuie să aducă această cauză în centrul intențiilor de rugăciune până la sfârșitul lui iunie. Ei trebuie să se roage specific pentru ca SCOTUS să nu recunoască așa-zisa „căsătorie” între persoane de același sex ca pe un drept. Consecințele unei astfel de decizii ar fi profunde și vaste. Nu doar în SUA, ci și în restul lumii. Pentru administrația Obama și UE, exportul de „drepturi ale homosexualilor” a devenit un obiectiv fundamental de politică externă. O decizie favorabilă „căsătoriei” între homosexuali va aduce legitimitate în plus acestor politici și va face și mai dificil pentru țările tradiționaliste, inclusiv România, să spună NU redefinirii căsătoriei. În multe aspecte, soarta viitorului civilizației atârnă de decizia pe care SCOTUS o va lua.

Cum se poziționează creștinii americani față de „căsătoria” gay?

Cauza „căsătoriei” gay aflată acum în fața celor 9 judecători supremi a născut multe sondaje de opinie în America. O ușoară majoritate se pronunță în favoarea „căsătoriei”. Un sondaj foarte interesant, publicat luna trecută, ia pulsul grupurilor religioase majore. Cei mai favorabili „căsătoriei” gay sunt budiștii și evreii. Cei mai vehemenți contra (72%) sunt baptiștii. Circa 42% dintre musulmani sunt de acord cu „căsătoria” între persoane de același sex, la fel ca și 56% dintre creștinii ortodocși.
Rezultatele sondajului sunt îngrijorătoare. Ele reflectă impactul pe care propaganda homosexuală îl are asupra noastră și ar trebui să trezească la realitate liderii religioși de pretutindeni. Noi, cei care apărăm valorile creștine în societate, avem nevoie imediată de ajutorul vostru generos. Nu putem izbândi fără acest ajutor. Mințile și inimile creștinilor trebuie să nu se îndepărteze de adevărul fundamental al căsătoriei, în înțelesul ei biblic. În această dezbatere voi aveți un rol important: să susțineți învățăturile biblice.

O bilă albă ...

www.slideshare.net
 Senatorii au votat împotriva transformării disciplinei “Educaţie pentru sănătate” din materie opţională, în materie obligatorie. Asta după ce deputaţii dăduseră aviz pozitiv. Fostul ministru al Educaţiei în mandatul căruia a fost introdus acest opţional, senatorul Ecaterina Andronescu, a explicat pentru “Adevărul” că propunerea legislativă a doctorului Tudor Ciuhodaru (senator PP-DD) nu avea nicio şansă să primească un vot pozitiv. […]
“Schimbările de curriculum se fac de către Ministerul Educaţiei prin Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei (ISE), ai cărui experţi realizează curricula şi programele şcolare. Dacă s-ar fi votat pozitiv ca o materie să fie introdusă în şcoli prin lege, s-ar fi creat un precedent şi s-ar putea interveni oricând în acest sens”, susţine Ecaterina Andronescu, preşedintele Comisiei pentru Învăţământ de la Senat. La rândul său, senatorul Timotei Stuparu, membru al aceleiaşi comisii, a explicat că s-a votat negativ în primul rând fiindcă raportul comisiei de învăţământ a fost negativ.
De asemenea, spune el, o materie în plus în trunchiul comun ar fi supraîncărcat programa. “Săptămâna trecută, din cele 48 de puncte de pe ordinea de zi din plen, 20 de puncte vizau modificări aduse Legii Educaţiei. Cred că soluţia va trebui să fie modificarea Legii Educaţiei, să luăm legea şi să o analizăm punct cu punct. În ceea ce priveşte curricula, aceasta se poate modifica prin ordin de ministru, dacă ar fi trecut propunerea legislativă, ar fi fost o supralegiferare”, a explicat senatorul. […]
Curriculă nouă pentru gimnaziu şi liceu Potrivit metodologiei care reglementează elaborarea de curricule naţionale, acestea sunt realizate de către o comisie formată din experţi de la Ministerul Educaţiei, Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei (ISE), reprezentanţi ai altor organisme abilitate ale Ministerului Educaţiei şi de alţi specialişti din domeniul educaţiei şi formării profesionale. Directorul Institutului de Ştiinţe ale Educaţiei, expertul Ciprian Fartuşnic, a explicat pentru “Adevărul” că introducerea în trunchiul comun a opţionalului “Educaţie pentru sănătate” ar încărca programa, în condiţiile în care aceasta ar trebui simplificată.
“Sunt discipline din trunchiul comun unde se predau aspecte ce ţin de educaţia pentru sănătate cum ar fi fizica, biologia sau orele de dirigenţie”, a spus Fartuşnic, care a adăugat că educaţia pentru sănătate este foarte importantă şi că există sub formă de opţional. Dacă această disciplină va ajunge sau nu în trunchiul comun rămâne de văzut, iar răspunsul l-am putea avea chiar până la sfârşitul acestei veri, având în vedere că în prezent se realizează noile planuri cadru pentru gimnaziu şi liceu, care vor fi anunţate cel mai probabil în iulie-august, spune Fartuşnic.

Poziţia Guvernului

În ceea ce priveşte poziţia oficială a Guvernului, executivul a respins propunerea legislativă a doctorului Ciuhodaru motivând că prevederile acesteia vizează conţinutul planurilor cadru de învăţământ care se aprobă prin ordin de ministru.
“Aşadar, planurile cadru de învăţământ nu fac obiectul normelor primare stabilite prin Legea Educaţiei, deoarece la stabilirea disciplinelor şcolare care compun planul de învăţământ se ţine cont de nevoile specifice dezvoltării personale, de nevoile pieţei forţei de muncă şi ale fiecărei comunităţi. Astfel, adaptarea planului cadru la aceste nevoi conduce la necesitatea reglementării acestuia la nivel de normă subsecventă legii”, se arată în motivarea Guvernului, la care executivul mai aminteşte că “Educaţia pentru sănătate” există deja din 2004 ca disciplină opţională.
Contactat de “Adevărul”, secretarul de stat din preuniversitar din cadrul Ministerului Educaţiei, Vasile Şalaru, a spus că în opinia sa personală, “Educaţia pentru sănătate” nu trebuie să facă parte din trunchiul comun, ci să rămână un opţional, ca să nu se încarce programa şcolară. “Curricula cere foarte mult lucruri de la elevi şi nu toate sunt în concordanţă cu ceea ce cere societatea astăzi. «Educaţia pentru sănătate» se face în familie, o fac învăţătorii şi profesorii la şcoală, se face la orele de consiliere, de asemenea, în perioada Săptămânii Şcoala Altfel, se pot organiza vizite la unităţi sanitare. La disciplina «Ştiinţe» de la clasele a XI-a şi a XII-a la profilul uman se predau astfel de cunoştinţe la nivel ridicat, ca pentru adulţi”, a spus Şalaru.
Oficialul din minister care se ocupă de elaborarea curriculei, Liliana Preoteasa, nu a putut fi contactată pentru a-şi da un punct de vedere.

Expert Educaţie: “Senatorilor le este teamă de Patriarhie”

Expertul în Educaţie Tincuţa Apăteanu spune că, în realitate, senatorilor le-a fost frică de reacţia Patriarhiei. “Le este teamă să implementeze o astfel de lege fiindcă s-ar pune în opoziţie cu Biserica Ortodoxă Română (BOR) şi cu organizaţiile religioase. Dacă exista voinţă politică*, se găsea o soluţie, însă costurile electorale ar fi prea mari”, a spus Apăteanu.
La rândul său, psihologul Mihai Copăceanu spune că “încărcarea programei cu încă o materie obligatorie nu este o scuză” şi că oficialii nu îşi dau seama cât de importantă este Educaţia pentru sănătate. Educaţia sexuală este cea mai importantă bază în dezvoltarea adolescenţilor, deseori nu au cu cine vorbi în familie despre lucrurile acestea şi informaţia ar putea să o găsească în mediul şcolar, dar nu este înntotdeauna cazul. Adolescenţilor le este ruşine să vorbească cu părinţii lor despre schimbările prin care trec. Un adolescent care nu a primit o minimă educaţie sexuală va ajunge să se căsătorească peste 4-5 ani şi nu va şti că trebuie să meargă cu soţia la ginecolog, spre exemplu. De asemenea, educaţie sexuală înseamnă şi educaţie emoţională, psihologică, o pregătire minimă pentru înţelegerea acestui aspect esenţial din viaţa noastră şi pe care nu-l poţi nega”, atrage atenţia Copăceanu. […]
......

Cum e în alte ţări

În Finlanda, educaţia pentru sănătate este inclusă în orele de biologie la clasele primare, iar mai târziu se predă separat ca Educaţie pentru sănătate. În Franţa, Educaţia sexuală se predă în şcoli din 1973, iar unităţile de învăţământ le dau adolescenţilor prezervative încă din clasele a VIII-a şi a IX-a. În Germania, educaţia pentru sănătate este obligatorie din 1992, fiind iniţial introdusă în şcoli în 1970. Şi în Marea Britanie, educaţia pentru sănătate se predă obligatoriu în toate şcolile, aminteşte psihologul Mihai Copăceanu, care a studiat la universitate acolo. În alte părţi ale lumii, precum India sau ţările africane, educaţia pentru sănătate se concentrează mult pe prevenţia infectării cu virusul HIV.

Sursa: 



miercuri, 6 mai 2015

O inițiativă COLOSALĂ, inițiativa pastorului Cristian Ionescu

crestintotal.ro
  ”Antipa” nu este și nu poate fi un proiect instituțional, ci doar o acțiune de suflet. Cum odinioară Domnul știa că în Pergam este locuința Satanei, astăzi, poate mai mult ca atunci, întreaga lume a devenit un mare imperiu al întunericului.
”Antipa” este simbolul rezistenței până la moarte împotriva unui sistem statal opresiv, care se leagă de balaamiții și nicolaiții din biserici: unii dând îngăduințe păcătoase credincioșilor, alții introducând practici păgâne în închinarea creștină, dar ambii pentru a manipula poporul în împlinirea intereselor și ambițiilor lor. ”Babilonul” religios este deocamdată călare pe fiară, până în clipa în care aceasta o va devora. Pentru că, în cele din urmă, diavolul nu va îngădui închinarea decât pentru sine însuși (Apocalipsa 17).
Continuând să privim la Antipa, desprindem câteva aspecte legate de viața sa:
  1. Zilele lui Antipa sunt o perioadă de timp în care are loc o confruntare dură între adevăr și minciună, între neprihănire și întinare;
  2. Antipa depune o mărturie dreaptă cu privire la credință;
  3. Antipa se ridică pe față împotriva influenței sistemului opresiv care impune practici contrare mărturiei sale;
  4. Antipa este martirizat, dar credincioșii sunt încurajați să păstreze Numele și credința Domnului Isus;
  5. Balaamiții și nicolaiții sunt elementele tolerate în sânul bisericii și produc curentele de idolatrie, imoralitate și secularizare care vor aduce întuneric spiritual timp de secole peste și prin bisericile tradiționale.
  În zilele următoare, poate până la începutul lunii Iulie, Curtea Supremă a Statelor Unite dezbate posibilitatea amendării Constituției Statelor Unite, redefinind conceptul de căsătorie pentru a acomoda orice stil de viață alternativ, în speță homosexualitatea și eventual toate celelalte devianțe ale noului normal al unei societăți stricate până în ... 

Citiți integral aici: 
https://popaspentrusuflet.wordpress.com/2015/05/05/proiectul-antipa-apocalipsa-213/

P. S. Aleluia, Aleluia, Aleluia că există oameni ai lui Dumnezeu care stau în picioare și mărturisesc asta!!! Există oameni ai lui Dumnezeu care doar stau în picioare și este bine dar eu mă bucur din toată inima, mă simt încurajat și primesc putere când îi văd pe cei care și mărturisesc rezistența pentru sfințenie, alipirea totală de Dumnezeu! Mergem înainte cu hotărâre!
   Fie ca zeci, sute, mii, zeci de mii, sute de mii, milioane să stăm în picioare cu demnitate pentru Hristos și să mărturisim asta!

N-am murit pentru că El avea un plan!

 
cultural.bzi.ro
În anul 2004, exact în ziua sărbătoririi învierii Domnului Hristos, în data de 11 aprilie, puteam ca să fiu la Domnul.              Eram în clasa a XII-a.     Cu autoturismul cu care ne deplasam spre Casa Domnului am avut parte de un accident teribil. 
  Cu microbuzul în care eram ne-am rostogolit. Ne deplasam cu o o viteza de circa 80 km la oră când o mașină care avea o viteză mult mai mică a trecut pe banda noastră. Fratele meu ca să nu îl tamponeze din plin a frânat.  În timpul frânării microbuzul, pentru că a prins o baltă mare, a intrat în derapaj și la viteza pe care o avea în timpul derapajului s-a izbit cu roțile de o bordură. La contactul cu bordura autoturismul s-a rostogolit de două, trei ori, timp în care a rupt un stâlp de iluminat din beton și s-a oprit cu roțile în sus.  Dumnezeu ne-a păzit! Eu personal puteam ca azi să fiu la Domnul. Poliția când a ajuns la fața locului s-a mirat că eram toți în viață. Eu nu am avut nimic în afară de o lovitură la umăr și o zgârietură la nas cu toate că în timpul rostogolirii microbuzului contactul cu stâlpul a fost la mijloc, locul unde eram, și nu am avut nici centura de siguranță, de fapt în România poartă centura de siguranță decât persoanele din față. 
  În ziua de 11 aprilie 2004 AM ÎNVIAT! De atunci am conștientizat mai mult ca până atunci că viața este în mâna lui Dumnezeu, că Dumnezeu are un plan cu viața mea și că numai ceea ce fac pentru El contează, cu asta mă voi prezenta înaintea Lui. Dumnezeu mi-a mai dat zile ca să lucrez pentru El! Sfințirea, adevărul, dragostea, plinătatea, slujirea vreau ca să fie prezente din plin în zilele pe care Dumnezeu mi le-a mai făcut cadou! A fost a treia oară când Dumnezeu m-a scăpat de la moarte în mod categoric. Cu atât mai mult trebuie ca îmi pun zilele la dispoziția CELUI ATOTPUTERNIC și SFÂNT, SFÂNT, SFÂNT! 
  N-am murit și am văzut planul lui Dumnezeu! Este minunat!

marți, 5 mai 2015

Dictatura ateilor!

Francezii îl au pe ”Moise” al lor. La cererea liber-cugetătorilor, justiția franceză a hotărât: Statuile Papei Ioan Paul al-II-lea și Fecioarei Maria NU au ce căuta în spații publice!


P. S. Ăsta este modelul pe care democrația îl introduce în Europa și în lume, o democrație cu parul, justiția, statul de drept, fiind folosită pe post de par, dar un par dar numai împotriva Bisericii!
Să nu înțeleagă cineva greșit, nu promovez Biserica Catolică dar modelul de luptă împotriva Bisericii Catolice din Franța o să fie mâine folosit și împotriva Bisericii lui Dumnezeu din România!

Să nu facem din România Sodoma! (De ce nu poate (și nu trebuie) fi legalizat „parteneriatul civil” pentru homosexuali, în România)

www.crestinortodox.ro

 Organizațiile membre ale „Coaliției pentru Familie” au remis comisiilor de specialitate ale Parlamentului României un Memoriu juridic cu referire la propunerea legislativă pentru reglementarea așa-zisului „parteneriat civil” între persoane de același sex, prin care cer respingerea acesteia.

De asemenea, o scrisoare conținând argumentele esențiale ale Memoriului a fost înaintată liderilor tuturor grupurilor parlamentare. Scrisoarea este semnată de 46 de ONG-uri și este cvasi-identică celei remise în 2013, cu ocazia primei tentative de a legifera această instituție artificială care urmărește introducerea în societatea românească a abominației „familiei” de homosexuali.
Înainte de a enumera argumentele, este, credem, necesar să subliniem un lucru:propunerea legislativă privind „parteneriatele civile”, pe lângă viciile juridice, este una profund antidemocratică. Este lipsită de motivația unei necesități sociale reale, care ar trebui să stea la baza fiecărei schimbări legislative; nu are niciun fel de „tracțiune” în societate și nici măcar în comunitățile de homosexuali, campania de promovare fiind anemică și scoasă cu forcepsul de publicațiile cu agendă fățiș de stânga și anti-Biserică (ex. adevarul.ro sau hotnews.ro) iar unicul său promotor, un individ mediocru ajuns parlamentar doar din cauza degenerării acute a clasei politice, este vehement contestat chiar de cei pe care afirmă că i-ar promova – „minoritățile” sexuale sau (non)religioase.
Cât privește unica motivație pe care promotorii (parlamentarul inițiator și diverșii oengiști de pe statele de plată ale lui Soroș) au produs-o, anume că există câteva sute de mii de cupluri heterosexuale care au nevoie de această lege pentru a fi protejate, este un exemplu tipic de practică a manipulării prin așa-numitul procedeu al „ieșirii din matrice”: se comută centrul dezbaterii pe cuplurile heterosexuale pentru a respinge obiecțiile că legea ar fi destinată cuplurilor unisex. Ceea ce „uită” proponenții să spună este că atribuțiile „partenerilor” fiind foarte asemănătoare cu ale soților, cuplurile hetero au la dispoziție starea civilă pentru a se căsători, fără a mai fi nevoie de vreo lege nouă…
Actul de legiferare, deci, nu poate fi un instrument ideologic în mâna unor scamatori imorali!
Resortul cel mai important al propunerii legislative referitoare la parteneriatul civil este de a provoca o mutație societală profundă: aceea ca viitoarele generații să se nască și să crească într-o țară în care relațiile homosexuale să fie recunoscute și protejate de stat la paritate cu familia. O mai gravă alterare a rostului și sensului colectiv al noțiunii de familie, ca temelie a societății, nu poate exista. Țările vestice au căzut pradă aproape în totalitate acestei orbiri colective și, oricât ar încerca unii să invoce infiltrarea marxistă istorică a cercurilor intelectuale și politice din Occident (o realitate, desigur) aceste țări sunt principalii și entuziaștii ei vectori.
Deși nu vedem cum o atare încercare se poate transforma în lege în acest moment, niciun partid politic nesprijinind-o, ne așteptăm la noi atacuri și presiuni pe fondul foartei probabile legalizări a „căsătoriei” unisex la Curtea Supremă a SUA în iunie. Ar fi o naivitate să ne închipuim că influența uriașă a SUA asupra statelor aliate nu s-ar manifesta și în această direcție. Mai ales că, să nu uităm, drepturile homosexualilor au fost declarate o prioritate a politicii externe a SUA de către administrația Obama.
Reproducem în continuare argumentele principale din memoriul societății civile către Parlament:
  1. Cel mai grav dintre viciile proiectului de lege privind „parteneriatul civil” este pretinsa nevoie de a recunoaște „o formă alternativă de familie” întemeiată pe parteneriatul civil. Inițiatorii forțează adoptarea unor prevederi aflate în contradicție flagrantă cu Codul Civil și Constituția, prin care statul se obligăsă ocrotească și deci să ofere protecție specială familiei întemeiată pe căsătoria liber consimțită între bărbat și femeie, pe egalitatea acestora precum și pe dreptul și îndatorirea părinților de a asigura creșterea și educarea copiilor lor. Crearea de reglementări paralele cu cele ale instituției căsătoriei ar fi nu doar un viciu legislativ, ci ar duce la subminarea unor valori esențiale în societate, prin echivalarea familiei cu o relație lipsită de obligații și bazată doar pe interesul obținerii de facilități fiscale/locative.
  2. Legea este scrisă „cu dedicație” pentru homosexuali, întrucât, practic, pentru cuplurile heterosexuale parteneriatul este inutil, drepturile stipulate aici găsindu-se între cele conferite de căsătorie.
  3. Privind experiența altor țări, apare clar că parteneriatele civile nu sunt un scop în sine, ele având rostul de a face încetul cu încetul acceptabilă ideea de „căsătorie” între persoane de același sex. Propunerea de lege trebuie deci privită în acest context: în aproape nicio țară unde acestea au fost instituite, legislativul nu s-a putut opri aici, el fiind supus unei presiuni imense pentru a răspunde tuturor revendicărilor de reglementare a „căsătoriei” și adopției de copii pentru homosexuali.
  4. Interesul copilului, primordial în legislația privind familia, este complet neglijatprin ignorarea situației juridice a copiilor născuți în timpul parteneriatului și prin aceea că, descurajând o formă mult mai stabilă de conviețuire (căsătoria) în favoarea uneia volatile și confuze, adoptarea unei atari legi ar expune copiii la riscul monoparentalității. Mediul optim pentru creșterea și educarea copiilor este cel familial, cu părinți căsătoriți. Într-o societate în care deja ponderea nașterilor în afara căsătoriei a ajuns la 31%, ar fi o gravă eroare stimularea acestei situații, în loc să se facă eforturi pentru corectarea ei.
  5. Nu există nicio nevoie obiectivă pentru această lege, întrucât în România dreptul la căsătorie nu este unul discriminatoriu. Egalitatea în drepturi şi nediscriminarea, invocată ca temei al acestui tip de „familie în afara sferei căsătoriei” nu poate presupune şi egalitatea de statut familialDefiniţiile sociologice, antropologice, biologice şi psihologice ale familiei pleacă de la premisa diferenţei esenţiale între bărbat şi femeie, fără de care familia nu se poate fundamenta. Rolurile de bărbat şi femeie – respectiv de tată şi mamă – şi statutele asociate presupun capacităţi, atribuţiuni, sarcini, domenii diferite în cadrul spaţiului familial. Cu alte cuvinte, femininul şi masculinul sunt categorii exclusiviste, care îmbracă forme deosebite de existenţă, nu numai din punct de vedere biologic sau psihologic (atestate în planul naturii umane, supraevaluat astăzi), ci şi social, cultural şi religios.
  6. În contradicție cu afirmațiile din expunerea de motive a propunerii legislative, nu numai că NU există nicio obligație a statului român de a oferi cuplurilor coabitante (hetero sau homo) protecție egală în fața legii cu cea oferită familiei, dar dimpotrivă, Declarația Universală a Drepturilor Omului și Convenția Europeană a Drepturilor Omului menționează bărbatul și femeia uniți prin căsătorieca temei pentru familie. Întreaga legislație cade exclusiv în seama legiuitorului național, a cărui obligație este aceea de a respecta valorile culturale, religioase și morale ale societății. De altfel, definiția naturală a familiei în România a fost reiterată relativ recent, în 2009, prin noul Cod Civil.

luni, 4 mai 2015

Pastorul MAGISTRAL, secretarul Cultului Penticostal din România, fratele ROMI MOCANU

 
crestintotal.ro
  Ieri dimineață am fost la Dej. Am plecat sâmbătă din Voluntari. Ca să ies mai ieftin și ca să ajung mai repede nu am mers cu trenul ci am mers cu ”ia-mă nene”! Dumnezeu m-a binecuvântat. Până în Mureș m-a luat un om la 30 de ani care conducea un autoturism de marfă. Un om deosebit. Pe viitor cred că voi mai veni cu informații ziditoare despre modul cum a lucrat Dumnezeu. După ce m-a lăsat undeva aproape de Târgul Mureș, pentru că nu mergea spre județul Cluj, mi-am scos din nou cartonul pe care scria Cluj și după circa 15 minute a oprit o mașină clasică ... o Dacia 1310. M-am bucurat tare de mașină că afară ploua destul de tare.
   Seara, după ce am ajuns în Cluj, am constatat că fără să vreau din Dacie am ”furat” ceva ... cel puțin un purice care m-a făcut praf pe picioare. Dar s-a meritat. Dumnezeu a lucrat  în Biserica Penticostală numărul 1 din Dej și în Biserica Penticostală numărul 1 din Gherla.
   Nici prin gând nu mi-a trecut cum o să fim tratați, eu și Marcel Botezatu, un fost coleg de la ITP care până acum m-a însoțit în trei duminici, (nici prin gând nu mi-a trecut cum o să fim tratați) de un TITAN al Cultului Penticostal, de fratele pastor Romi Mocanu. Am fost primiți cu cea mai mare căldură. Cuvintele sunt sărace. A prezentat lucrarea lui Dumnezeu din Voluntari cum nimeni nu a mai făcut-o până acum pe unde am umblat deși au mai fost slujitori care au simțit din toată inima cu Biserica din Voluntari. 
  După am luat parte la modul duhovnicesc de raportare al fratelui pastor Romi Mocanu am stat și m-am gândit la faptul că slujitori care nu au poveri uriașe pe umeri, oameni fără mari responsabilități, slujitori de aproape, nu de la sute de kilometrii depărtare, Biserici cu potențial la care apelezi te resping pentru că inima lor este rece, călăuzirea și maturitatea  lasă de dorit. Și slujitori de departe, titani, SAMARITENI, nu doar că ascultă cu răbdare despre cauză, nu doar că prezintă lucrarea, nu numai că te lasă ca să o prezinți, nu numai că ajută financiar Biserica  dar vorbesc și cu alte persoane binecuvântate care pot ca să ajute lucrarea. Îmi este cinste cu asemenea slujitori. Mă bucur că în conducerea Cultului Penticostal EXISTĂ fratele PASTOR cu numele Romi Mocanu, mă bucur că în Dej am văzut o Biserică sănătoasă, duhovnicească, mă bucur profund că există SLUJITORI AI LUI DUMNEZEU, PASTORI, PASTORI tari, puternici, pastori cu inimă, oameni ai lui Dumnezeu care au călăuzirea lui Dumnezeu. 
   Doresc din toată inima ca Dumnezeu să-l binecuvinteze deplin pe fratele Romi Mocanu, familia dumnealui, întreaga Biserică unde slujește și Cultul Penticostal.

  Mă bucur că văd TITANI, slujitori ai lui Dumnezeu în adevăr, PASTORI, acolo unde trebuie să fie! 


vineri, 1 mai 2015

De ce atâtea predici nu-și ating ținta?

en.wikipedia
  ”Din ce cauză atâtea cuvinte sunt aruncate în vânt? Pentru că Biserica nu vrea să defrișeze pârloaga, nu vrea să desțelenească un teren nou. Un predicator poate să moară muncind din răsputeri  și, totuși, să nu facă prea mare ispravă dacă cei mai mulți dintre ascultătorii săi au o inimă împietrită și ei refuză să-și lucreze propriul ogor. Ei nu sunt decât pe jumătate convertiți, iar religia lor este mai degrabă o schimbare de păreri decât o schimbare a inimii. Există destule religii mașinale în cadrul cărora oamenii săvârșesc mecanic diferite lucruri, dar cât de puține sunt inimile în care s-a produs adevărata lucrare a Evangheliei!” 

   C. G. Finney, Discursuri despre trezirile religioase, Ed. Stephanus, București, 1995, p. 61. 

Mă însor cu pisica! Aveți ceva împotrivă?

 
mgafrica.com
Democrație, libertate, slobozenie, volnicie ... sunt termeni care ne plac foarte mult. Putem face tot ceea ce vrem noi! Omule poți să faci ceea ce îți place, departe de părinți, să umbli pe ce drum vrei, să consumi ceea ce vrei, să vorbești ceea ce îți convine, să îți umpli inima de toată mizeria, să te încarci de negru, să strivești tot ceea ce este curat, să te lupți pentru poziția din vârful piramidei, să ai ochi doar pentru lăcomie, să nu te mai saturi de hoinăreală, doar imagine, doar funcții, numai blițuri, restaurante și puf, poți alege numai calea fățărniciei, a demagogiei, a ”maturității” care te lasă să faci orice. Ești liber!
   Mâine, poimâine te poți lua cu găina, o să poți să spui fără să ai remușcări și fără ca cineva să-ți spună ceva: ”Mă însor cu pisica mea căci o iubesc!” Și toți o să tacă căci trăim în democrație, în statul de drept. O să spui că asta este familia ta și o să înfiați și copii. Drogurile și alcoolismul azi sunt apă minerală căci avem ”femei” cu barbă, soții inseminate cu eprubeta, parade ale sodomiților, doctori care ucid la comandă, judecători care s-au pus în locul lui Dumnezeu.
   Facem azi tot ceea ce ne trece prin cap  dar, DAR,  suportăm consecințele faptelor noastre căci EXISTĂ DUMNEZEU și El este SFÂNT, SFÂNT, SFÂNT și ATOTPUTERNIC și mai există un popor care strigă: PÂNĂ CÂND DOAMNE?


”Îi vântur cu lopata la porţile ţării; îi lipsesc de copii, pierd pe poporul Meu, căci nu s-au abătut de la căile lor.” - Ieremia 15:7