vineri, 22 septembrie 2017

Pentru cititorii blogului albfaragri




Adevărul ne face liberi!

Scriu mereu in baza unor probe! Niciodată fără acoperire.

Scriu căci fiecăruia Dumnezeu, nu oamenii, Hristos, nu oamenii, a spus să ne iubim unii pe alții. 

Scriu fiindcă dragostea față de Biserica Domnului, pentru cei inocenți, pentru cei creduli nu mă lasă ca să-i las în pericol, ca alții să-i fraierească cum s-a întâmplat în cazul Titel Maghiar.

Scriu fiindcă dacă stiu că pot face binele avertizând şi nu fac acest lucru nu oamenii mă vor sancționa ci Hristos!

Scriu fiindcă Pavel a scris despre Petru care a fost prins în lanțul fățărniciei, apostolii au scris cuvintele Domnului care a prezentat adevarul despre farisei!

Scriu şi dacă cineva despre care am scris are alt punct de vedere consultăm probele, faptele, argumentele şi daca eu am gresit, PUBLIC, îmi cer scuze si prezint varianta adevărată!

Scriu pentru ca păcatul să nu devină normă de viață în Biserica lui Hristos!

Scriu pentru că Biblia spune:  În adevăr, ce am eu să judec pe cei de afară? Nu este datoria voastră să judecaţi pe cei dinăuntru?  1 Corinteni 5:12


Scriu pentru că eu cred în puterea adevărului vorbit direct, nu pe ocolite, căci dacă Biserica a ajuns in starea de căldicel este şi pentru că nu ne temem mai mult de Dumnezeu decât de oameni, am ajuns să ne ruşinăm cu adevărul in brațe in fața celor care sunt imbrăcați cu minciuna!

Scriu pentru că Hristos ne va cere socoteală, exact ca la Bisericile din Apocalipsa, fiindcă din cauza diplomației am lărgit CALEA!

SCRIU FIINDCĂ CUGETUL MEU DE  DUMNEZEU VA FI JUDECAT IAR ATUNCI NIMENI, NICI UNUL, DIN CEI CARE AZI SE DERANJEAZĂ NU VA STA INTRE DUMNEZEU SI FIINTA MEA! Eu voi raspunde dacă prin tăcerea mea am permis răului să distrugă vieți!

Scriu fiindcă atunci când familia noastră, a fiecăruia, este in pericol, arde casa, e un accident, sărim toți ca arşi şi acționăm dar nu facem la fel când copiii Domnului salvați prin Sângele Lui sunt in pericol. Ne ascundem după "nu judeca"!

Scriu fiindcă mai marii noştri din Biblie şi de pe vremea regimurilor trecute au confruntat cu adevărul pe cei nelegiuiți ca sa-i intoarcă de la pierzare, nu i-au lăsat trecând pe aläturi nepäsätori!

Scriu fiindcă adevarul, chiar dacă deranjează, numai el este medicamentul care vindecă lumea!

Scriu fiincă mi se pare o nebunie ca cei care detin adevarul si se silesc pe calea Domnului să lase garda jos in fata nelegiuitilor care vor sa ucidă turma lui Hristos! Nu cei care detin adevarul si sunt pe calea Domnului trebuie dea inapoi!

Scriu cu dragoste şi adevär, chiar dacă ustură! 

Îmi asum ceea ce scriu!

Mai bună o mustrare pe fată decât o prietenie vicleană!



Fiți binecuvântați!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu