sâmbătă, 25 februarie 2017

Un alt cap, hidos al monstrului Frământând Gânduri, Sorin Ignătescu



Contul Sorin Ignătescu – creat în 21 decembrie 2015 la ora 08:58, exact cu 31 de minute înainte ca să fiu sunat și să mi se spună că din cauza mea cineva a avut o tentativă de sinucidere și e pe moarte. Apoi, după, DUPĂ, ce am fost sunat, de pe contul de email cu același nume au fost trimise niște emailuri care trebuiau să fie trimise înainte de ora când am fost sunat, logic. Nu pui carul înaintea boilor. Nu aveau cum să fie trimise înainte emailurile pentru că personajul virtual Sorin Ignătescu a fost creat DECÂT abia la ora 8:58 în 21 dec. 2015.





1. Ca să dea a telenovelă a fost prezentat ca fiind soțul Yka. Femeia virtuală nu are soț, este o minciună gândită dar ca orice minciună este dată pe față la o verificare amănunțită. Sorin Ignătescu despre care s-a spus că este soțul femeii și că e șeful vămii Suceava nu există. Vedeți ora de când a început să existe. Că e șeful vămii, am sunat la vama Suceava când am cercetat cine este în spatele contului Carmen Yka și nici măcar sub-contractanți ai vămii nu au cu acest nume, nicidecum șeful vămii. Am abordat acest cont  Carmen Yka în privat deoarece asta mi s-a cerut și m-am bucurat că pot să verific. Dar cu cât m-am apropiat mai tare cu atât înscenările ca să fiu eliminat au crescut în intensitate. E un cont fals cu  o poză de profil neclară. 
 


2. De unde știe acest cont fals care este creat după evenimentele pe care le descrie, ATENȚIE, ÎMPĂCAREA DE CARE VORBEȘTE ESTE ÎNAINTE DE 21 DECEMBRIE ORA 8:58 AM,  de unde știe de ea? Dubios. Nu că și acest cont duce tot la „Roma”? Se zice că e al unui om nepocăit, unul care după spusele unora a scris niște emailuri execrabile, un limbaj de mahala, dar emailuri scrise după ce am fost sunat, deși logic pentru că am fost sunat în baza emailurilor trebuia ca să fie trimise înainte de 21 dec ora 8:28 AM. Altă ciudățenie. Apoi vrea să verifice balanța veniturilor și a cheltuielilor. Pe cei 80 mil. lei vechi. Poate să-i verifice şi nu trebuie să se deplaseze mult. 
 


3. Contul numai ce a fost creat și nu are decât trei prieteni. Offff. Înscenările acestea penibile. Am mai văzut unele și în grup dar tot penibile au fost. 
 





Foarte suspect acest cont!

  1. Este creat cu exact 31 de minute înainte ca să fiu sunat și să mi se spună tragedia care s-a dovedit imaginară. Scop clar.
  2. Un om foarte vulgar,  mi s-a spus că acest om este nepocăit, deci unul care nu are habar de lumea evanghelică dar știe foarte multe din ea.
  3. Din limbajul lui reiese clar că știe foarte bine toate datele problemei și cunoaște foarte bine pastori penticostali. 
  4. Este tot un cont sub acoperire care caută să spele imaginea cuiva dar problema este că nu o spală ci o mânjește și mai tare!
  5. De unde știe un nepocăit că s-au strâns duminică 20 decembrie 80 de milioane? De unde știe atâtea detalii private care au fost între pastorii x și y când el nici nu a existat când au avut loc detaliile şi pe deasupra erau şi private? 



Contul e fals! Dar cine este persoana care folosește acest cont fals?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu