Click pe imagine

miercuri, 22 februarie 2017

Pentru tot Cultul Penticostal - pentru Biserica Domnului!



Sä dispară toate vedetele din Biserica Domnului dacă nu vor să se pocăiască! Ne-am umplut de vedete si odată cu ele de duhul lumii si am ajuns jos, în mocirlă! E tragic! 


Predicatorii azi nu mai vor să predice adevărul şi pocainţa ci vor să fie vedete! Predică în fața oglinzilor ca să poată juca bine pe scenă. Da, amvonul e pentru mulți o scenă iar Casa Domnului o sală de spectacole! Predicatorii merg cu duhul mândriei să facă show, prea mulți, nu cu Duhul Domnului!


Mă infior când mă gândesc ca am să dau ochii cu Hristos .... adevărul e călcat în picioare ... şi tăcem în faţa păcatului sau ... predicam despre musulmani si pentru arabi! Integritatea... o vorbä fară fond!



Noi, noi penticostalii când ne pocăim? Când?


Un comentariu:

  1. Vedetele ar putea sa stea 10 ani in obscuritate si ar fi mai eficiente apoi in lucrarea lui Dumnezeu...

    dar firea ..doreste slava desarta..imediat acum si aici..

    https://depozitarul.wordpress.com/2017/02/22/starlete-vedete-celebritati-vs-predicatorul-expozitiv-2/

    RăspundețiȘtergere