duminică, 19 februarie 2017

După modelul minciunii TITEL MAGHIAR, conturi false ca să apere un cont fals care apără ....


Stiți cazul Titel Maghiar cu acel misionar inventat! Ca să fie balonul umflat tare și ca să creadă tot mai mulți minciuna, cine este în spatele misionarului inventat, a folosit multe conturi de FB false. Și acum e la fel. Un cont fals apără un alt cont fals. Oare de ce? Care este scopul? Haideți să ridicăm niște întrebări legitime? 

1.  După ce pe o pagină de FB a apărut un mesaj că în spatele publicației Frământând Gânduri este o anume persoană s-a trezit Maria Mary să scrie cu foc că nu e așa. De ce contul fals Maria Mary a început ca să scrie? Cum acest cont fals Maria Mary îi cunoaște pe cei care scriu pe pagina FB Frământând gânduri și stie și de unde sunt? Mai avea puțin și scria și ce mănâncă în fiecare zi cei care scriu doar ca să aducă ceva argumente de paie că acel cont nu e un fals.






2. Nelu punctează bine. Cum să iei în considerare și să crezi cuvânt cu cuvânt ceea ce scrie cineva folosind un cont fals? Noi trebuie să citim mesajul disperat din spatele cuvintelor și planul ce-l are.

3. Mai multe persoane am căutat „minunatele” cărți căci ele conduceau spre autorul lor. Dar nu există nici o carte. Din decembrie 2015 caut cărțile. Nu e nici una doar minciuni ca să legitimeze o persoană care ar scrie pe pagina Frământând gânduri.


4. Maria Mary are două volume dar nu le face poze ca să le pună pe net și măcar așa să ne convingem de existența lor, să pozeze integral măcar o carte, inclusiv editura, autorul, anul apariției, codul ISBN etc. Nu, de ce nu pune poze ci doar prin afirmații mincinoase apără un cont? De ce? 





5. Soțul Mariei Mary, avocat teribil, Adi, sau pe acolo, dar cred că dă cu virgulă, o reprezintă juridic pe Carmen Yka. A fost chiar la conducerea Cultului. După cele scrise eu am fost exclus, ha, ha.  De unde am fost exclus? De ce face uz de numele președintelui Cultului, ca să creadă unii și alții minciunile? De ce soțul, dacă tot a fost și e avocat, nu a fost și la un alt membru din conducere? Asemenea lucruri se notează. Trebuie să fie probe. Nu sunt. Există doar minciuni. De ce nu am fost eu confruntat cu soțul avocat care o reprezintă pe Carmen Yka? De ce și-a retras plângerea căci eu nu am adus nici o scuză? Dimpotriva, am cerut confruntarea în scris de mai multe informații ori căci eu am fost cel care am fost defăimat public de Carmen Yka pe pagina frământând gânduri.






6. De unde știe contul Maria Mary că Nelu Șandor a fost blocat de contul Carmen Yka? Poate scrie aceeași persoană pe ambele conturi. Sunt cam multe detalii pe care le știe Maria Mary asemenea lui Carmen Yka. Multe detalii interesante. Dar Nelu a punctat din nou formidabil, de unde să iei cărțile? De unde? De unde? Nu există Nelu nici o carte.


 



 


  7. Nu există volumele 1 și 2 dar apare 3 că poate așa îi închide gura lui Nelu!



8. Să te doară capul nu alta. Inventează o misiune și editură că doar o să creadă Nelu minciunile și o să tacă. Dar dacă exista o editură și o misiune existau și cărțile și le posta. Dar nu există nici cărțile, nici editura, contul este fals, a apărut când prima dată am atras atenția că acest cont de FB Carmen Yka este un fals, atunci a apărut informația că „fantomele nu publică cărți” ca să legitimeze persoana și să pară contul real  dar nu există nici o carte. 





 9. Cine scrie știe că în februarie 2016 s-a vorbit pe această temă, e informată persoana, dar folosește o informație ca să o deformeze și să manipuleze.


10. Mai folosește o tehnică de manipulare, folosirea numelui unei instituții cu notorietate ca să capete greutate minciunile spuse și cine citește să spună că deh dacă a scris numele acela trebuie să aibă dreptate. Și Satana când l-a ispitit pe Hristos a folosit Cuvântul ca să-L manipuleze pe Domnul!


Pe 1 dec. 2016 am vorbit cu un frate slujitor și am rămas uimit când m-a întrebat dacă mi s-a terminat perioada de pedeapsă. Minciuna despre mine căci am fost pedepsit a atins cote inimaginabile. Dar ce metode au de a minții.  Ce pedeapsă? Cine să te pune sub pedeapsă căci aperi adevărul, frații cu notorietate, lucrarea lui Dumnezeu? Sfinții? Nu! Are cineva interesul ... cineva care scoate minciuni ca să mă intimideze că umblu după  faimă! Meschinării ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu