vineri, 24 februarie 2017

Şocant!!! De la eliminarea mea la încercarea de eliminare a unui TITAN!



Cei care citiți blogul meu ştiţi cum s-a pus la cale eliminarea mea când am aflat de problema N. Că din cauza mea o femeie virtuală, Carmen Yka, a avut o tentantivă de sinucidere, că e pe moarte, că poliția e pe fir, că dacă moare eu răspund penal. Când s-a aflat că ştiu de problema N următoarea zi am fost sunat şi mi s-au adus aceste acuzaţii. În câteva ore am demascat planul, evident cu ajutor de la Dumnezeu. 

Ştiam de asemenea practici securiste, avocaţii ştiu bine despre ce este vorba. 

Unui renumit pastor din Cluj i s-a înscenat de către unii trimițândui-se in peco la geam o prostituată si i-au făcut poză. Pastorul slujeşte. Nu l-au biruit.

Unui pastor din Bucureşti anul trecut i s-a înscenat după ce i-au pus in cafea ce ştiu ei şi nu mai ştia de el, o chestiune urâtă. Dumnezeu l-a păzit. 

Un pastor deosebit este acuzat de cămătărie doar pentru ca este corect şi drept. Îmi vine să râd. E ca şi cum ai acuza pe un tată că nu are copii sau pe o mamă ca nu a născut. Numai de cămätärie nu poate fi acuzat. 

Ştiţi de ce maşina de propagandă "Frămantând gânduri" Carmen Yka îl atacă cu minciuna numită cămătărie pe omul lui Dumnezeu? Pentru că a fost drept, nu strâmb, în judecată, a fost vertical. E integru. 

Au mințit că mă foloseşte. Că ma învață. Îmi vine să râd. Au scos minciuna că tati, care îşi rupe spatele la parchet in SUA, cu omul lui Dumnezeu ar avea afaceri si de aceea sunt apărat. Înscenări. Logic, dacă omul lui Dumnezeu mă învăța, tot el l-a pus şi pe cel care m-a sunat că din cauza mea una e pe moarte să mă sune? Nimic, absolut nimic nu m-a învățat. După ce i-am povestit ceea ce s-a întâmplat atât mi-a spus, să scriu ceea ce s-a întâmplat. Nu mi-a spus ce sa scriu si cum sa scriu. Dumnezeu e sus. Am teamă de El! 

Oameni buni am citit articolul din ziarul x, e jalnic. Nici o probă. Nimic. Iar unul care se sinucide, dacă a fost capabil de sinucidere, este capabil şi să mintă cu cămătăria, un om cu grave probleme spirituale. 

Ştiți ce e ciudat, că persoana care scrie pe pe Frământând gânduri, uită cine dădea bani cu camată de 7%. Sunt acte în acest sens. 

Maşinăria atacă puternic şi ameninţă cu moartea. Este capabilă de multe, masinăria Frământând gânduri. 

Probele pe care le dețin sunt multe şi se pare că voi fi nevoit să le fac publice. 

Vreau să väd cum protestatarii apară valorile sfinte si pe oamenii lui Dumnezeu. 

Unii vor să nu credem garniturile de dovezi despre corupția lui x dar să credem o barfă despre y. Râd. 

P. S. Dacă citiţi mesajul de sus din poză, postat în 20 dec 2015 tot pe Frământând gânduri,  poate o să credeți că şi eu sunt cămătar doar pentru că un cont fals, cineva fară curaj, spune asta. Tot la fel e şi cu omul lui Dumnezeu. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu