miercuri, 6 iulie 2016

Caut o carte: „Lacrimi pe umăr de suflet”, o are cineva?

   Caut o carte, cartea din imaginea alăturată. Teoretic a ieșit de sub tipar în decembrie 2015. Câțiva prieteni au încercat să o obțină dar nu au reușit. Ba cică urmează să fie lansată în ianuarie la București,  ba una, ba alta dar nu au reușit să obțină cartea, mai mult era vorba să fie publicată o adresă unde să se poată comanda, nu a mai apărut nici adresa... și perdele de fum...
   Tot un prieten, destul de recent, a mai întrebat de carte și i s-a spus că a fost publicată, că nu e problema celor care au publicat-o că nu a reușit să o obțină. Acum se lucrează la volumul al II-lea, în luna mai-iunie 2016 se lucra la volumul al II-lea. Eu am auzit cu urechile mele că volumul al II-lea a apărut tot pe finalul anului 2015, începutul anului 2016. Disconcordanțe ... mari! 
  Oricum, sunt foarte interesat dacă cineva din mulțime a văzut cartea, dacă o are și poate să mi-o împrumute și mie. Aș fi bucuros dacă aș putea să o cumpăr sau măcar să-i fac un xerox. Îmi place să studiez în tihnă mai ales poezia ... scrisă. 

    P. S.  Trebuie să recunosc titlul e foarte poetic, „Lacrimi pe umăr de suflet”, oare cartea cum o fi? Dacă este, dacă o exista. 

    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu