sâmbătă, 2 iulie 2016

A fost cândva ... AMERICA!

   
thescoopblog.dallasnews.com
Nu știu dacă a fost vre-o țară mai sus din punct de vedere spiritual ca Statele Unite. America a fost în vârf.
    Zig Ziglar este un autor creștin american care a scris mai multe cărți. Între cărțile scrise de el una este COLOSALĂ care arată poziția de top din punct de vedere spiritual pe care cândva, nu demult, au ocupat-o SUA. Cartea „Raising  Positive Kids in a Negative World - Putem crește copii buni într-o lume negativă!” este o lucrare care ar trebui să fie în fiecare bibliotecă, minte și inimă. Fiecare slujitor al altarului, fiecare învățător de școală duminicală, fiecare tată și fiecare mamă trebuie să studieze regulat această carte. Este o carte extraordinară care arată puțin din ce au fost SUA din punct de vedere spiritual. 

    Asta a fost cândva America:

    „Am vizitat America și am văzut mare parte din cea ce oferiți. Am constatat bogăția câmpiilor și a mineralelor voastre. V-am văzut măreția industrială, frumusețea râurilor, izvoarelor și lacurilor și grandoarea munților. Am observat abundența  de păduri și clima minunată cu care sunteți binecuvântați. 
    Dar în nici unul dintre toate aceste lucruri nu am descoperit în ce constă măreția Americii. Asta aveam să descopăr doar când am intrat în bisericile voastre și am înțeles de ce sunteți atât de binecuvântați. America este măreață pentru că America este bună. Și atâta vreme cât va fi bună, va fi și măreață. Și dacă vre-odată va înceta să mai fie bună, va înceta să mai fie măreață”.

   Alexis de Tocqueville 1830 - Zig Ziglar, Putem crește copii buni într-o lume negativă!, Curtea veche, București, 2000, p 97.
   
           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu