luni, 16 mai 2016

Doar o formă ... sau în formă!

 
moldovacrestina.md
 Ieri seară am ascultat o predică bună, a fost ca o masă bogată, am avut nevoie de ea.  
  În vremurile din urmă foarte mulți vor avea doar o formă de evlavie dar fără putere. Nu am stat să meditez care este puterea evlaviei dar ieri am aflat că puterea evlaviei este fapta, trăirea, „pe unde ne merge gura să ne meargă și picioarele”, adică ceea ce spui să faci! 
  Mulți zic, spun, promit, mulți dau din gură ... au doar forma. Evlavia este completă, ea face! Evlavia trăiește! Evlavia nu zice celui în nevoie Domnul să te binecuvinteze și-i închide ușa-n nas! Nu! Evlavia rodește fără să se chinuiască pentru că are putere. Unul care rodește chinuind are mari probleme. Unul care se gândește să facă bine și se gândește și  se răzgândește și când în sfârșit după ce se hotărăște constată că cel în nevoie a murit luna trecută, a avut doar o formă ... de evlavie. Evlavia nu este doar o formă ci este în formă, aptă, gata să sară, pe baricade! 
  De departe poate părea solid, puternic, apt dar când ajungi aproape constați că este doar un ... balon în formă de om. Prea multe baloane promițătoare! Evlavia chiar dacă este mică precum sclava din casa lui Namaan, chiar dacă are lepră și stă la poarta cetății sau este în vârstă de 84 de ani ea face! Evlavia are putere să rodească și cu o mână de făină și puțin untdelemn. 
   Un prieten a apelat azi la un frate în Domnul pentru o cauză specială, pentru lucrarea lui Dumnezeu, și am rămas uimit când am văzut evlavia, ușa deschisă, l-am văzut în formă, m-am uimit căci nu mă așteptam mai ales că au trecut cam 9 ani de când nu l-am mai întâlnit. 
  Azi ceea ce este normal ne uimește și ceea ce este anormal a devenit banal din cauză că mult prea mulți au doar o formă de evlavie, nu mai au puterea, știți au credința fără fapte, credința ...
      Noi alegem dacă suntem doar o formă sau suntem în formă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu