marți, 9 februarie 2016

Senatorul ... nu s-a pocăit doar și-a schimbat religia, că doar este politician!!!

Ioan Iovescu 

Foto: debanat.ro

Senatorul PPDD de Timiş Ioan Iovescu a renunţat la religia ortodoxă şi s-a botezat, duminică, la cultul baptist, alături de tatăl său.
"Am fost botezat ortodox, mama a fost penticostală, tata a fost ortodox, dar i-a promis mamei că va trece şi el la religia ei, dar nu s-a mai botezat, acum se botează şi el la baptişti, alături de mine. Aşa simt că trebuie să mă botez la baptişti. Am fost crescut de bunicii penticostali", a declarat senatorul.
Întrebat de ce a ales să facă acest pas la vârsta de 53 de ani, senatorul a explicat că a avut o "revelaţie" şi că acum simte "puterea lui Dumnezeu".
"Până acum nu am simţit ce simt acum, puterea lui Dumnezeu. Am luat această decizie de frică, de frică de Dumnezeu. Eu acum cred în dragoste, nu mai simt ură. Am avut o revelaţie înainte de alegeri, am ştiut că o să fiu senator şi că Dumnezeu va avea grijă de mine", şi-a explicat gestul senatorul.
Iovescu a spus că are doi copii, care sunt botezaţi în religia ortodoxă şi care deocamdată vor rămâne la această religie.
"Copiii mei îşi vor alege singuri religia, aşa cum cred ei de cuviinţă. Dacă vor alege să rămână ortodocşi este problema lor, nici eu şi nici soţia mea nu ne vom opune, vom putea trăi în aceeaşi armonie", a mai spus Iovescu.
Senatorul a declarat că pentru botezul său la cultul baptist au fost invitaţi toţi parlamentarii partidului, cunoştinţe şi prieteni.


Sursa:


P. S. Un pocăit, un copil al lui Dumnezeu care a întors spatele lumii nu luptă împotriva valorilor sfinte ale lui Dumnezeu, nu face din România Sodoma!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu