joi, 18 februarie 2016

De-a dreptul scandalos, nu, rectific, DE-A DREPTUL SCANDALOS!!!

   Știu că lucrurile nu vor fi tranșate pe Facebook.  Am auzit că parte din tinerii care au făcut acest filmuleț de aici (între timp a fost şters) ar fi susținuți financiar de la o anumită fundație  și sunt mulți care vorbesc că este un conflict de interese. Dacă sunt finanțați de la o anumită fundație, așa cum mulți spun cu tărie, credibilitatea lor lasă de dorit. Dar este problema lor și este dreptul meu să am un punct de vedere public .. că tot vorbim de ADEVĂR vis-a-vis de materialul  video care a fost public.

   Însă ce m-a scandalizat nu sunt aceste vorbe cu susținerea financiară, pe care unii le susțin cu tărie, CE M-A SCANDALIZAT, este că despre lucrarea Duhului Sfânt, despre Duhul Sfânt, care este Dumnezeu, despre lucrarea Lui sfântă, vorbește o femeie care are mari probleme spirituale. Cum poate să fie credibilă o femeie care arată așa? Cum poate ca să vorbească fără să se teamă că Dumnezeu o poate lovi pe loc despre Duhul Sfânt o asemenea femeie? 

sursa: https://www.facebook.com/dydydy23

   Să-mi fie cu iertare. Dragi tineri, știu că vreți să scoateți pe cineva nevinovat, dar măcar nu vă faceți de râs. Cum puteți să aduceți ca martor pe o asemenea femeie? Ea care arată ca și o ... și care stă cu paharul de alcool în club pe masă vine ca martor ca să scotă pe cineva imaculat? STRIGĂTOR LA CER!
  Dragi tineri de urgență vă rog, ca să nu vă faceți și mai tare de râs, să ștergeți acel video. Căutați pe o altă prietenă a Adrianei Niță care să spună ce doriți să auziți ... cred că o să mai găsiți pe una, dacă nu pe cea mai bună, pe una aproape cea mai bună, dar care să nu arate ca o ... căci dă și mai tare de bănuit. 
  Oameni buni, dacă tot aduceți asemenea persoane, dacă vă lasă inima cu teamă de Dumnezeu să le aduceți pe cele care arată ca niște dame de companie, ca niște femei ușoare, ca niște femei ca cea din Proverbe 7, vă rog din inimă nu mai aduceți în discuție lucrarea sfântă a Duhului Sfânt ca să justificați voi nu știu ce, căci este GRAV și pe mine ca penticostal mă DOARE!
  Cum poate o asemenea femeie să vorbească despre DUHUL SFÂNT? E ca și cum hoțul hoților ar vorbi de cât de minunat este să nu furi, sau ca și cum o femeie imorală ar da lecții despre cum să ai o familie binecuvântată de Dumnezeu și să nu-ți înșeli soțul. Doamnă, din imaginea de mai sus, cea cu decolteul de se vede pe lună, da, tu, cea care ești neîmplinită și ești o piatră de poticnire și pricină de cădere am un sfat și un verset pentru tine: mai întâi pocăiește-te și apoi deschide gura ca să pronunți „Duhul Sfânt” căci nu știi cine este Dumnezeu! Versetul este: 
  • Marcu 9:42 Dar, dacă va face cineva  păcătuiască pe unul din aceşti micuţi care cred în Mine, ar fi mai bine pentru el să i se lege de gât o piatră mare de moară şi să fie aruncat în mare.

   Eu sunt penticostal, nu cu doar cu numele! Mă doare! 




P. S. Din 18 decembrie 2015 urmăresc ce face Carmen Yka pe Facebook, știți, femeia care din cauza mea a avut o tentativă de sinucidere și dacă murea eu răspundeam penal, văd că din data de 14 februarie, ce coincidență, din data de 14 februarie,  nu mai are har și nu mai postează. Poate o să o cunosc și eu pe ea și pe soțul, Sorin Ignătescu, cândva ... când ... nu o să mai fie atât de stresată ... căci se pare că este ...

Îmi cer scuze de poză, am fost nevoit ca să o pun în articol, exprimă cel mai bine calitatea martorului dar mai ales calitatea materialului video ... părerea mea ... sinceră și pentru ADEVĂR pe care-l iubesc!

P. S. 2 Acel video, ştiţi ... cel cu fata ..., a fost şters (vezi aici) azi, 19.02.2016, în jurul orei 17!




Un comentariu:

  1. Inteleg indignarea dumneavoastra, dar totusi MARTOR este o persoana care MARTURISESTE CEEA A VAZUT, indiferent de statutul social. Daca asta e martora, asta e, nu se poate scoate o alta mai pocaita daca nu a fost martora. Spun aceasta sa se iinteleaga ca nu s-a folosit o .....sa scape un om a lui Dumnezeu, doar s-a apelat la cine in momentul acela a fost MARTORA unor evenimente.

    RăspundețiȘtergere