luni, 1 februarie 2016

Cristi Țepeș - Eroul nostru - poze din august 2005!!!












   P. S. Pozele le am de cel puțin 10 ani. Nu sunt făcute de mine. Cred că le am de la un fost coleg de la ITP. Azi, acum pe seară, căutând prin „cutia cu amintiri” am găsit și aceste poze. M-am gândit că este potrivit să ne reamintim încă odată de fratele Cristi Țepeș care a plecat de aici în toiul unei lupte, lupta pentru cauza Bodnariu! 
   Pozele sunt din Israel ... și putem să intonăm și noi cântarea... 

1. Cand vom intra pe-a-tale porti de aur,
Ierusalime, loc iubit si sfant,
/: Tot cerul va fi plin de osanale,
Spre slava Celui pururi drag si sfant. :/

2. Uimiti de-atata sfanta maretie,
Scapati de lutul ce ne-a framantat,
/: In veci de veci, canta-vom numai Tie
Si sangelui ce ne-a rascumparat. :/

3. Cu ochii-n lacrimi de bucurie sfanta,
Scaldati in raza soarelui dorit,
/: Nesaturati de Fata Ta cea blanda,
Iti vom canta, pe veci, caci ne-ai iubit. :/

4. Pe strazi de aur ca sticla stravezie,
Cu toti cei dragi si scumpi ce i-am iubit,
/: Canta-vom vesnic slava, numai Tie,
De dragostea cu care ne-ai iubit. :/

5. Ierusalime, vei auzi cantarea,
Ce ingerii n-o stiu si n-au cantat,
/: Atunci, in ziua cand va fi serbarea
Poporului pe veci rascumparat. :/

6. Cand intristarea, din inimi, va fi stearsa,
Si fericirea vesnica va fi,
/: Dorita noastra, scumpa noastra casa,
Ierusalime, cand te vom zari? :/ 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu