sâmbătă, 20 februarie 2016

ATENŢIE! Câteva întrebări pentru Carmen Maria Yka






   Dragă Carmen Maria Yka, cea care ai atacat pe internet pastori, familii şi pe mine,  am scris şi eu, nu chiar atât de bine ca şi alţii, căci am fost scandalizat când am văzut că despre Duhul Sfânt îşi permite să vorbescă oricine. Pe finalul postării mele am făcut o constatare, aceasta:

“P. S. Din 18 decembrie 2015 urmăresc ce face Carmen Yka pe Facebook, știți, femeia care din cauza mea a avut o tentativă de sinucidere și dacă murea eu răspundeam penal, văd că din data de 14 februarie, ce coincidență, din data de 14 februarie,  nu mai are har și nu mai postează. Poate o să o cunosc și eu pe ea și pe soțul, Sorin Ignătescu, cândva ... când ... nu o să mai fie atât de stresată ... căci se pare că este ...”

   Mă bucur că citeşti blogul meu căci am văzut că în urma postării mele din data de 18, nu decembrie, ci 18 februarie, ai scos postarea ta din data de 14 februarie de pe Facebook. Dar de ce ai scos această postare din 14 fabruarie? Te rog sa spui adevarul caci minciuna nu o pedepseşte numai Dumnezeu, declaraţiile mincinoase, falsurie, sunt pedepsite şi de oameni, de justiţie.  Cumva ai şters postarea ca să demonstrezi că nu ai fost afectată de ce s-a întâmplat pe 14 februarie ... să zici de fapt că de pe 13 nu ai mai postat? Sau postarea de pe 14 a mai postat-o şi altcineva? 
   Eu ştiu că acest cont este un fals. Ştiu că altcineva scrie sub numele Carmen Yka.  Până la proba contrarie am zeci de dovezi că acest cont este un cont fals. Ultima dovadă clară că acest cont este un cont fals este dată de faptul  că declanşarea evenimentelor care au început în mediu online, începând cu data de 14 februarie, au făcut ca această Carmen Maria Yka să nu mai posteze nimic din 14 până în data de 18 februarie iar când eu am semnalat că nu a mai avut inspiraţie din 14 până în 18 februarie a şters postarea din 14. Cine ştie, poate a mai avut o nouă tentativă de sinucidere, în această perioadă ...  ... sau contul este al altcuiva!

   
P. S. M-am gândit să pun un Print Scrn cu această perlă valoroasă  ştearsă de pe contul de Facebook Carmen Yka ca să nu se piardă şi ca cei care doresc ca să o mai citească să aibă de unde. ...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu