sâmbătă, 19 septembrie 2015

Iadul, locul de unde o să se vadă foarte bine mila lui Dumnezeu

 
www.infocrestin.com
  Cele mai multe lucruri, persoane, momente le prețuim după ce le pierdem. Am pierdut persoane dragi, foarte dragi. M-aș bucura doar câteva clipe să le văd dar momentan nu se poate. Acum după ce le-am pierdut și au trecut din viața aceasta tare le mai simt lipsa. Cât timp le-am avut lângă mine am considerat ca fiind ceva banal să fie acolo. Acum îmi dau seama, doar acum, după ce le-am pierdut cât de importante au fost pentru mine. Le văd influența, importanța lor pentru viața mea și tare aș vrea să le mai pot îmbrățișa câteva momente dar nu mă mai pot bucura de prezența lor dar nu se mai poate, nu acum, nu aici. 
  Iadul o să fie locul unde foarte mulți o să ajungă și abia atunci o să își dea seama cu toată mintea de mila lui Dumnezeu. Acum nu prețuiesc bunătatea lui Dumnezeu deși au ocazia. Atunci vor vrea să aibă parte de ea, de mila Lui, dar nu vor mai avea posibilitatea. Vor avea remușcări amare, remușcări teribile că pe pământ, cât a fost ușa harului deschisă, nu au prețuit mila lui Dumnezeu, dar atunci o să fie prea târziu. 

  Azi, azi omule, cu toată dragostea te îndemn să te uiți la dragostea lui Dumnezeu și să te întorci la Tatăl tău! Să acceptăm azi brațul întins al Tatălui din ceruri care vrea să ne cuprindă, să ne apropiem de El cu deplină încredere. 
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu