joi, 24 septembrie 2015

24 septembrie 1985

  Istoria unei zile care a început tragic și s-a sfârșit cu bucurie.
 Îmi povestea mami, când era printre noi, că la nașterea mea din cauza cordonului ombilical care era în jurul gâtului meu am învinețit și că timp de câteva ore bune nu m-a văzut căci personalul medical m-a ținut ferit de ochii ei căci nu erau siguri că o să trăiesc.   Dumnezeu mi-a dat zile. De atunci am mai văzut moartea cu ochii încă de două ori dar Cel care poartă de grijă este Dumnezeu și azi prin îndurarea Lui, numai prin harul Său, am împlinit 30 de ani. Simt că puteam să fac mai mult pentru Dumnezeu dar în același timp mă bucur de ceea ce am putut să fac până aici pentru gloria și slava lui Dumnezeu Tatăl, Fiul și Duhul Sfânt. 

Am câteva dorințe, rugăciuni, pe care le vreau împlinite:

1. Aș dori să văd cât mai curând Casa lui Dumnezeu din Voluntari ridicată și gata să-i primească pe toți cei care azi se pierd.
2. Aș dori să ridice Dumnezeu în Voluntari încă cel puțin trei slujitori care să fie trup și suflet pentru lucrarea lui Dumnezeu, frați care să nu fie robi ai lui Mamona, frați penticostali cu o pneumatologie sănătoasă  gata de orice sacrificiu pentru lucrarea lui Dumnezeu. 
3. Aș dori ca focul Duhului Sfânt să ardă în adevăr în orice inimă iar dragostea fie văzută de toți și să nu mai fie în nici o Biserică persoane mascate care urăsc. 
4. Aș dori ca în Biserica lui Hristos să respectăm tot Cuvântul. Și poruncile pe care mulți le consideră ca fiind doar pentru atunci, doar pentru corinteni etc., și cele capitale. Biblia este Cuvântul lui  Dumnezeu, toată. 
5. Aș dori ca toți slujitorii care sunt maturi și apți pentru slujire, în Biserica Penticostală, să nu fie priviți ca niște dușmani de către mai marii lor ci să fie văzuți ca parte din echipa care luptă pentru cauza lui Hristos și să fie promovați cu toții, ordinați și încurajați ca să ducă războaiele Domnului în unire. Eu știu ce înseamnă să ai echipă și să ai nevoie de echipă. 
6. Aș dori ca să merg cu mașina și să pot asculta un radio al Bisericii Penticostale. 
7. Aș dori ca în fiecare Biserică să fie câte o echipă de slujitori care să facă evanghelizare de la om la om măcar două ore pe săptămână. 
8. Aș dori ca să ne clădim viața pe adevăr și să nu mai inventăm minciuni ieftine. 
9. Aș dori ca cine este pus într-o slujbă să se țină de slujba lui și să o facă așa cum trebuie iar cine vrea funcții să înțeleagă că Hristos ne-a chemat ca să fim slujitorii tuturor nu colecționari de titluri.   
10. Aș dori ca Biserica Penticostală să conștientizeze misiunea pe care o are în lume!
11. Aș vrea să pot să îmi dau seama foarte repede când trebuie să vorbesc și când trebuie să tac. Când trebuie să mă ridic cu hotărâre și când trebuie ca să mă așez ușor. 
12. Aș vrea ca la venirea Domnului Isus să nu mă rușinez căci aici, azi, m-am rușinat de oameni și nu m-am temut de Dumnezeu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu