luni, 8 iunie 2015

Pastorii Cristian Ionescu și Cornel Avram CĂLĂUZE prin benza lumii!

 
rodiagnusdei.wordpress.com
Sâmbătă, 6 mai 2015, am fost la ITP. Am ascultat două mesaje care trebuie predicate în fața tuturor slujitorilor din Biserica Penticostală din România. Așa cum odată la patru ani se strâng frații pastori să aleagă slujitorul slujitorilor și echipa care slujește Biserica Penticostală ar trebui ca să existe și întruniri unde să fie invitați toți pastorii din Cultul Penticostal și în acel context frații pastori Cristian Ionescu și Cornel Avram să transmită ceea ce sâmbătă am auzit la ITP, cel puțin atât. Sunt convins că la final nu s-ar lăsa cu aplauze ci cu strigăte de pocăință.
 
popaspentrusuflet.wordpress.com 
Nu vreau să flatez pe nimeni. Scriu cu teamă de Dumnezeu, scriu conștient că un om al lui Dumnezeu nu este chemat să ”perieze” și se poate ca mulți să considere că asta fac. Îmi cer iertare dacă și asta las să se înțeleagă dar mesajul meu vreau ca să fie unul prin care  vreau ca să-i căutăm și să învățăm de la oamenii care predică adevărul, de la slujitorii care nu predică în București una și în Moldova alta, de la slujitorii care au aceleași standarde și pentru Constanța și pentru Zalău. 
  Frații pastori Cristian Ionescu și Cornel Avram nu sunt oameni care să modeleze Evanghelia după pofta unora sau a altora, sunt călăuze în bezna lumii. Sunt slujitorii care mă determină să lupt pentru a fi un om integru, vertical, un om lipit de Scriptură și de adevăr. 

   Din toată inima căutați învățătura fraților menționați mai sus!

  Din toată inima Dumnezeu să-i binecuvinteze și să-i țină puternici pentru ca Biserica Domnului să fie una tare și neîntinată!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu