miercuri, 3 iunie 2015

Om al lui Dumnezeu sau vânzător de gogoși cu miros de har!

   
onlinereport.ro
Ce minunat e să te numească alții om al lui Dumnezeu. Dumnezeu nu poate să mintă! Dumnezeu ceea ce a spus face și ceea ce a promis o să facă! În Dumnezeu nu este minciună. Tu să fii ca Dumnezeu!
  Oamenii lui Dumnezeu nu mint! Chiar dacă fac o promisiune în paguba lor o respectă. Numai fiii Diavolului spun una și fac alta.
   Oamenii lui Dumnezeu sunt ca și liderii din generația Iosua. Căpeteniile au promis gabaoniților că o să-i lase cu viață. Cu toate că gabaoniții au fost vicleni oamenii lui Dumnezeu din generația Iosua pentru că s-au temut de Dumnezeu și-au ținut cuvântul. 
  Cuvântul dat! Respectarea lui vorbește despre noi dacă suntem oameni ai lui Dumnezeu sau suntem doar niște vânzători de gogoși cu miros de har!
  În Dumnezeu nu este schimbare ... nici umbră de mutare! Noi,  pocăiții, cum suntem? Eu cum sunt?
   
  Azi mă pocăiesc pentru fiecare moment în care am trădat ADEVĂRUL, nu mi-am ținut cuvântul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu