luni, 1 iunie 2015

Daniel Florea despre Vladimir Pustan


 Era imposibil ca Satana sa doarmă!

L-a racolat pe dumnealui care e un bun vorbitor, si acum il folosește pentru unitatea bisericilor!
  Mai ieri a început cu ortodocșii, azi continua cu greco-catolicii și maine va fi la picioarele papei!
  Doamne ai mila de Vladimir Pustan, că a alunecat în mare rătăcire!
  Și la mine a venit Satan, să îmi propună acest târg murdar de a intra în Mișcarea Ecumenică, dar l-am refuzat clar, fiindcă eu nu sunt ca scroafa care se întoarce din nou in mocirla dupa ce e curată!
Eu am fost preot în sistemul satanic ortodox și ... acum sunt strămutat în Împărăția Fiului lui Dumnezeu! Acum, cel care ne-a fost frate, după cum îl vedeți în fotografie, a devenit preot ortodoxo-catolic.
Doamne, te rog salvează-L!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu