miercuri, 6 mai 2015

N-am murit pentru că El avea un plan!

 
cultural.bzi.ro
În anul 2004, exact în ziua sărbătoririi învierii Domnului Hristos, în data de 11 aprilie, puteam ca să fiu la Domnul.              Eram în clasa a XII-a.     Cu autoturismul cu care ne deplasam spre Casa Domnului am avut parte de un accident teribil. 
  Cu microbuzul în care eram ne-am rostogolit. Ne deplasam cu o o viteza de circa 80 km la oră când o mașină care avea o viteză mult mai mică a trecut pe banda noastră. Fratele meu ca să nu îl tamponeze din plin a frânat.  În timpul frânării microbuzul, pentru că a prins o baltă mare, a intrat în derapaj și la viteza pe care o avea în timpul derapajului s-a izbit cu roțile de o bordură. La contactul cu bordura autoturismul s-a rostogolit de două, trei ori, timp în care a rupt un stâlp de iluminat din beton și s-a oprit cu roțile în sus.  Dumnezeu ne-a păzit! Eu personal puteam ca azi să fiu la Domnul. Poliția când a ajuns la fața locului s-a mirat că eram toți în viață. Eu nu am avut nimic în afară de o lovitură la umăr și o zgârietură la nas cu toate că în timpul rostogolirii microbuzului contactul cu stâlpul a fost la mijloc, locul unde eram, și nu am avut nici centura de siguranță, de fapt în România poartă centura de siguranță decât persoanele din față. 
  În ziua de 11 aprilie 2004 AM ÎNVIAT! De atunci am conștientizat mai mult ca până atunci că viața este în mâna lui Dumnezeu, că Dumnezeu are un plan cu viața mea și că numai ceea ce fac pentru El contează, cu asta mă voi prezenta înaintea Lui. Dumnezeu mi-a mai dat zile ca să lucrez pentru El! Sfințirea, adevărul, dragostea, plinătatea, slujirea vreau ca să fie prezente din plin în zilele pe care Dumnezeu mi le-a mai făcut cadou! A fost a treia oară când Dumnezeu m-a scăpat de la moarte în mod categoric. Cu atât mai mult trebuie ca îmi pun zilele la dispoziția CELUI ATOTPUTERNIC și SFÂNT, SFÂNT, SFÂNT! 
  N-am murit și am văzut planul lui Dumnezeu! Este minunat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu