miercuri, 20 mai 2015

De ce sunt evanghelic? De ce sunt penticostal?

   
  Sunt penticostal căci nu îmi plac bârfele. Tradiția, scrisă cu t sau T, este o bârfă a lucrării lui Dumnezeu, a Bibliei. Și bârfele, tradițiile, pe zi ce trece devin un folclor tot mai caraghios.
  Nu cred în bârfe ... îmi place adevărul! Bârfele, tradițiile, sunt rătăcire. 
  Adevărul, Biblia, eliberează și oferă călăuzire! Sunt penticostal pentru că nu vreau, nu accept ca Biblia să-mi fie povestită și tălmăcită de zeci și sute de sfinți ci vreau eu personal să cunosc ADEVĂRUL!  
 Dar nu numai Bisericile tradiționale se hrănesc și hrănesc mulțimile cu bârfe, cu păreri omenești nefondate, despre Biblie. 
   
   Doamne ajută-mi să cred ceea ce spui Tu! Te mai rog să-mi dai putere să nu bârfesc de la amvon ci să transmit voia Ta. Și încă ceva, te rog Doamne să-mi dai discernământ ca să deosebesc între predicatorii care bârfesc de la amvon și cei care predică adevărul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu