luni, 11 mai 2015

Când am scris MAGISTRAL nu am greșit!!! Binecuvântată fie Biserica Penticostală nr. 1 din Dej! Binecuvântat fie fratele pastor Romi Mocanu!

 
  Îmi este cinste și mă laud cu slujitori ca fratele Romi Mocanu! Îmi este cinste și mă laud cu Biserici ca Biserica Penticostală nr. 1 din Dej. Nu cred că a trecut o oră de când m-a sunat fratele Romi Mocanu să-mi dea o veste EXTRAORDINARĂ. Și fac o paranteză. Fratele Romi Mocanu este secretatul Cultului Penticostal din România. Este un slujitor foarte ocupat. Din poziția dânsului și-a făcut timp și pentru noi, pentru cauza noastră, pentru nevoia noastră. Asta spune ENORM despre fratele pastor ROMI MOCANU! Inimă de slujitor! De aceea am spus că îmi este cinste și mă laud cu slujitori ca fratele Romi Mocanu! Și zic din toată inima ca Dumnezeu să-l binecuvinteze și să scoată tot mai mulți slujitori de o asemenea statură, slujitori care slujesc Biserica Domnului nu vedete! 
  Vestea extraordinară pe care ne-a transmit-o m-a uimit. 13 000 de lei a dat Biserica nr. 1 din Dej pentru lucrarea lui Dumnezeu din Voluntari. 13 000 de lei!!! 
  Dumnezeu să binecuvinteze Biserica Penticostală nr. 1 din Dej, pe fratele pastor și secretar al Cultului Penticostal Romi Mocanu și comitetul Bisericii căci au dat dovadă că au inimă, au mai confirmat încă odată că sunt la înălțime!!!

  El, Dumnezeul cel viu și atotputernic să răsplătească Bisericii nr. 1 din Dej căci asemenea fapte nu pot să fie răsplătite de nimeni altcineva! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu