luni, 18 mai 2015

Azi mă pocăiesc...

   
comunicarepersonala.com
  Azi am vorbit cu un om al lui Dumnezeu, om cu inimă. În urma discuţiei am luat decizia să mă pocăiesc. Da e adevărat că pe fondul naivităţi, a râvnei şi a durerii prea mare pentru lucrarea lui Dumnezeu mele am tras puţin cortina!  Dumnezeu să mă ierte şi El care cunoaşte totul să vadă fiecare inimă şi să răsplătească fiecăruia. 
  Ofurile, suspinele, vaietele o să mi le îndrept către Dumnezeu care poate face minuni! Pe El vreau să continui ca să-L slujesc din toată inima de aici înainte! 
  Public îmi cer iertare, public vă rog să mă iertaţi toţi cei pe care v-am deranjat într-un fel sau altul.  De azi înainte voi căuta ca să nu mai deranjez aşa cum am făcut în unele cazuri. De azi voi încerca să combat lumea şi să ofer din puţinul pe care l-am primit celor care-l vor dori. Dumnezeu să mă ierte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu