sâmbătă, 7 februarie 2015

”Nu suntem canibali!”


  Acum 2-3 ore eram la Casa de Rugăciune pentru că la noi a nins. În timp ce dădeam zăpada cu lopata de pe trotuar au trecut pe lângă mine doi martori ai lui Iehova. Am intrat în discuție. Probabil că mulți le știți ”cântecul”. 
 Era un tânăr, Bogdan, undeva la 22-25 de ani, și o femeie la aproximativ 40-45 de ani. 
 Nu prea ai cum să porți un dialog cu ei pentru că discuția este aproape tot timpul deturnată spre subiectele pe care ei au impresia că le știu. Dar nu i-am lăsat în voia lor ci am vorbit cu ei despre Cina Domnului. I-am întrebat de ce ei nu se împărtășesc cu trupul și sângele Domnului? Răspunsul a fost unul care cred că avea ca scop să mă deranjeze: ”Nu suntem canibali”! 
  Martorii lui Iehova nu se împărtășesc cu trupul și cu sângele Domnului pentru că nu sunt canibali. Adică noi, cei care ne împărtășim, suntem!
  
   Dacă Hristos Domnul când a instituit Cina a numit elementele Cinei, rodul viței nefermentat și azima, trupul Lui și sângele Lui  de ce unii le numesc simboluri sau oricum altcumva numai trupul Domnului și sângele Domnului nu?  
  Să nu trecem peste ceea ce este scris! Este adevărat că elementele Cinei nu se transformă fizic în carne și sânge dar dacă Domnul Isus Hristos le-a numit trupul Lui și sângele Lui ele primesc valoarea trupului și a sângelui Domnului Isus Hristos. 
  Să nu ne temem să folosim limbajul Domnului Hristos! Să ne temem să numim ceea ce Hristos Domnul a numit într-un fel în altul!
  •  
  •   Pe când mâncau ei, Isus a luat o pâine; şi, după ce a binecuvântat, a frânt-o şi a dat-o ucenicilor, zicând: „Luaţi, mâncaţi; acesta este trupul Meu.” Apoi a luat un pahar şi, după ce a mulţumit lui Dumnezeu, li l-a dat, zicând: „Beţi toţi din el; căci acesta este sângele Meu, sângele legământului celui nou, care se varsă pentru mulţi, spre iertarea păcatelor.  Vă spun că, de acum încolo nu voi mai bea din acest rod al viţei, până în ziua când îl voi bea cu voi nou în Împărăţia Tatălui Meu.” - Matei 26:26-29 

Un comentariu:

  1. Aceasta afirmatie nu dovedeste altceva decat limitarea martorilor in a intelege Biblia! Aceasta acuzatie adusa crestinilor, ca ei ar fi canibali, o gasim destul de timpuriu in istoria bisericii...

    Insa sa crezi ca esti crestin autentic si sa faci o asemenea declaratie, mi se pare o blasfemie...numai martorii mincinosi (Psalmul 35:11) rastalmacesc Cuvantul lui Dumnezeu, adevaratii martori (Fapte 1:8) marturisesc tot adevarul si vorbesc cu evlavie despre lucrurile sfinte...

    RăspundețiȘtergere