vineri, 6 februarie 2015

Isus, la picioarele-Ți dragi - Un diamant (citiți cu mintea și inima de la cap la coadă)

bsg.ro
Isus, la picioarele-Ți dragi
Străpunse cândva pentru mine, 
Cu-o tainică forță m-atragi...
Ce chin ai răbdat, ce rușine!...




Azi vin să-ți aduc, nu să-mi dai:
Primește ființa-mi întreagă!
Tu, vrednic pe veci să mă ai, 
Fă-mi zilnica cruce, mai dragă! 

Să-mi crești al puterii izvor;
Pe-altarul zidit rugăciunii!
Slujind bucuros tuturor;
Să nu-i prețuiesc doar pe unii!

Să nu mă oprească din drum
Nici lene, nici glas ce mă cheamă!
Din lauda lumii de-acum, 
Nicicând să nu-mi fac o mahramă!

Învață-mă planul măreț, 
Să știu ce aștepți de la mine; 
Având chiar și-o mie de vieți, 
Pe toate le-aș da pentru Tine. 

O, nu vreau iubirea de bani 
Să-mi fie ogorului ploaie, 
Căci Tu mi-ai promis, peste ani:
Și pâine, și apă, și straie. 

Nu singur cu mine și-atât!
Ci singur cu Tine mi-e rostul;
Nicicând nu pot fi doborât, 
Că-n Tine-mi găsesc adăpostul. 

În ochii Tăi blânzi, când privesc, 
Aș vrea să-Ți desferec și gândul!
Ce-mi ceri, printr-un gest, să citesc
Și-apoi să mă bucur făcându-l.

Așa voi trăi, pe pământ, 
Cu Tine, o viață frumoasă, 
Sub razele Cerului sfânt, 
Mereu mai aproape de Casă ...

   A. T. Pierson




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu