marți, 3 februarie 2015

Apel la rugăciune pentru fratele Lazăr Gog!

www.emanuelchurch.com
Pace si binecuvantari. 
Va multumesc in numele Domnului Isus Hristos si al meu personal si al familiei pentru rugaciunile dvs. si pentru rabdarea care o aveti cu mine si cu casa mea. As vrea sa va spun doua, trei lucruri,  despre starea in care m-am aflat si in care inca sunt partial. Am avut  o stare de gripa la Craciun si starea aceasta de gripa m-a derutat pentru ca pe starea aceea de gripa, cred ca in 26 decembrie am facut un infarct cerebral.
Practic, am facut doua. Am facut unul uscat si pe al doilea l-am facut hemoragic. A ramas pata de sange pe creier, fapt care-mi afecteaza vederea, in sensul ca fara ochelari vad dublu, va vad de doua ori si nu am posibilitatea de luarea distantei si de aceea nu pot citi. Am dificultati cu cititul, cu umblatul.
Insa, Dumnezeu mi-a aratat bunatatea Lui, ca mi-a pastrat viata. N-am ramas paralizat, n-am ramas cu urme, in afara de ochiul drept. Mi-a cazut pleoapa din cauza faptului ca sangele pe creier apasa tocmai pe nervul optic si doctorii spun ca nu pot sa ma opereze acolo. Va dura vreo 6 luni de zile pana la un an, pana ce sangele se absorbe de pe creier, ca sa pot sa vad din nou normal.
Insa, ce s-a intamplat este ca duminica trecuta mi-au adus Cina Domnului acasa si impreuna cu sotia, ne-am rugat, am luat Cina, dupa ce am luat Cina, pot sa vad cu ochelarii, sa citesc, sa fie lucrurile din nou normale. Sa va avd bine, eu intotdeauna v-am vazut bine si vreau sa va multumesc pentru rugaciuni.
Vreau sa multumesc fratilor pastori pentru ca au fost la mine, implinind Cuvantul Domnului, la spital, la bolnavimi-au facut ungere cu untdelemn, s-au rugat pentru mine si bineinteles, multumesc Domnului si Mantuitorului meu, Isus Hristos pentru sotia measi pentru copii, au stat tot timpul langa mine ca sa ma imbarbateze, sa ma incurajeze, sa ma ridice din starea in care am fost.
Deci, pe fondul acela al enfarctului cerebral mi-am agravat situatia in sensul ca eu n-am stiut ca eu am facut un infarct cerebral. Timp de 4 sau 5 zile am mers pe picioare, am fost la biserica, am predicat, am fost la nunta la familia Veres si toate le-am facut in conditia aceea. Medicii s-au mirat ca nu am cazut jos si nu mi-am pierdut cunostinta.
Dar, vedeti dvs. Domnul mi-a aratat inca odata cat este de bun, cat este de mare pentru ca poate sa ne pastreze viata  si poate sa lucreze spre binele nostru . De aceea, eu ii multumesc din toata inima si ma bucur de bunatatea care mi-a aratat-o. Vorbirea imi este normala, umblarea imi este normala, toate functiile sunt normale, in afara de pleoapa dreapta a ochiului, pentru ca, cum am spus, sangele apasa pe nervul optic si pleoapa se inchide.
Va rog frumos sa va rugati in continuare si va multumesc pentru aceasta si va multumesc si celor de la internet. Multumesc pentru incurajarile pe care mi le-ati trimis prin telefoane, prin emailuri, prin texte.
Va multumesc pentru toata bunavointa pe care ati aratat-o.
Pastorul Lazar Gog
  P. S. Dumnezeu să se îndure de fratele Lazăr Gog și să-i dea vindecare fizică și lumină prin Duhul ca să fie folositor lucrării Sale, în numele Domnului Isus Hristos. Chiar dacă în unele aspecte nu sunt de acord cu toate punctele de vedere ale fratelui Gog Lazăr îl iubesc și îl respect! 
 Eram în anul I la ITP. Aveam o tumoare la terminația coloanei vertebrale. Nimeni nu știa. Mulți din familie vor afla numai dacă vor citi aceste rânduri de ce am suferit eu acum 10 ani. Eram jos la subsol la ITP la Redacție, sectorul de care eu mă ocupam, multiplicam cursurile, le expediam prim poștă colegilor de la IFR etc.  Aveam dureri insuportabile de multe ori. În timp ce îmi făceam treaba în seara în care eram jos la Redacție singur  am pus o predică de-a fratelui Lazăr Gog. Acea predică a generat în mine o credință puternică în Dumnezeu care are toată puterea și care vindecă și azi în baza meritelor Domnului Isus Hristos. Nu mai rețin dacă am ascultat toată predica dar știu că m-am plecat înaintea Domnului Isus și L-am rugat din toată inima ca să mă vindece. Nu știu cât a durat rugăciunea dar știu că tumoarea, acea umflătură evidentă de la baza coloanei vertebrale pe care o aveam și care îmi producea dureri cumplite, imediat, în urma rugăciunii, a dispărut. Au trecut 10 ani de zile, 10 ani de zile,  de atunci și nu a mai apărut nici o umflătură. Am fost vindecat! Lucrarea de vindecare a început de la un slujitor, fratele pastor Gog Lazăr, care a predicat Evanghelia.
  Toată slava să fie numai a Domnului Isus căci el ne spală de păcate și El vindecă!
  Domnul Isus Hristos să se atingă de fratele Gog Lazăr și să-i dea vindecarea fizică dar și lumină duhovnicească!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu