luni, 8 decembrie 2014

Unitate în diversitate ...

index-stiri.ro
  Uniunea Europeană are ca deviză: Unitate în diversitate. Am stat și m-am întrebat ce înseamnă ”unitate în diverstate”... Înseamnă să ne acceptăm unii pe alții în ciuda faptului că unii acceptă numai ce vor din Biblie? Înseamnă să tăcem din gură când unii spun că unele pasaje din Biblie sunt pasaje care nu mai sunt valabile azi? Înseamnă că trebuie să acceptăm ca în Casa lui Dumnezeu femeia să predice, predicatorii să-și facă tatuaje, să fie prezentă muzica dracilor, hărmălaia și zgomotul? 
  Ce înseamnă unitate în diversitate? Ce înseamnă să mă fac cu grecul grec și cu iudeul iudeu? Să pun o minciună în Casa de Rugăciune, o cruce, când știu clar că nu asta este crucea lui Hristos, să nu mai spun că există biserici care promovează păcatul, fărădelegea ... închinarea la morți, oameni, îngeri, simonia, ”traficul de mântuie” ... doar de dragul unității? 
  Unitate în diversitate înseamnă să te accept cu pantofii rupți, maro sau roșii și să te iubesc, unitate în diversitate înseamnă să mă bucur că tu ai 14 doctorate și te pui în slujba lui Dumnezeu cu ele chiar dacă ești mai eficient de 140 de ori ca mine, unitate în diversitate înseamnă eu să pot să mănânc varză călită cu tine chiar dacă nu te-ai spălat pe mâini, unitate în diversitate înseamnă să îi dau laudă lui Hristos că eu am un dar și tu ai cinci, unitate în diversitate înseamnă să fiu de acord cu tot ceea ce ai  și cu ceea ce faci dacă prin ceea ce ai și ceea ce faci nu știrbești VOIA LUI DUMNEZEU REVELATĂ ÎN BIBLIE. 
  Unitate în diversitate nu înseamnă eu să tac și să accept faptul că femeile nu se acoperă când se roagă sau prorocesc, unitate în diversitate nu înseamnă să accept ceea ce spun unii și anume că elementele Cinei sunt un simbol și că ele nu reprezintă, au valoarea Trupului Domnului, unitate în diversitate nu înseamnă să fiu de acord cu cei care spun că Botezul cu Duhul Sfânt este numai o împuternicire pentru lucrarea de misiune ... 
  
 Când unitatea în diversitate este o coaliție a prafului împotriva valorilor lui Dumnezeu atunci nu mai vorbim de Biserică ci de altceva ... 

  Se ne definim bine termenii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu