marți, 9 decembrie 2014

Dragostea sub poruncă

 
crestinortodox.ro
Vă dau o poruncă nouă: să vă iubiţi unii pe alţii; cum v-am iubit Eu, aşa să vă iubiţi şi voi unii pe alţii. -
  Ioan 13:34.
  Aceasta este porunca Mea: să vă iubiţi unii pe alţii, cum v-am iubit Eu. Nu este mai mare dragoste decât să-şi dea cineva viaţa pentru prietenii săi.  Voi sunteţi prietenii Mei, dacă faceţi ce vă poruncesc Eu. - Ioan 15:12-14. 


  Mulţi iubesc doar când simt şi pe cine simt. De multe ori suntem ca o persoană care face surfing ... iubim doar când vine valul!  Nu este normal să fim pocăiţi de ocazie, să iubim când ne ”apucă”. Hristos a pus dragostea sub poruncă, a devenit lege să iubeşti iar cine nu respectă legea este sancționat! 
  Este adevărat că ar trebui să-l iubim tot timpul pe aproapele nostru fără să fim constrânși de Legea harului, trebuie să ajungem la această maturitate. Dar de multe ori nu simțim să iubim, nu vine valul, dar atunci, în acele momente, vine Hristos  și ne cheamă prin Cuvânt să ne educăm în arta dragostei, a iubirii, ne spune că a iubi este o PORUNCĂ, ne cheamă să facem ca samariteanul milos, să iubim în ciuda faptului că cel care are nevoie de dragoste nu este cea mai potrivită persoană căreia să-i oferim dragostea. Așa a făcut Hristos! Noi am fost iubiți de Dumnezeu atunci când eram răi, morți în păcat, când eram fii ai nelegiuirii...
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu