joi, 30 octombrie 2014

Pentru cine mergem la Casa de Rugăciune?

   Mă frământă o întrebare, mă cam stoarce această întrebare ... Pentru cine merg pocăiții, majoritatea la Casa de Rugăciune? Sincer ... 
  Eu cred că am devenit ca și nepocăiții, am devenit, noi pocăiții, vânători de moaște ... Da ... Unii merg la Casa lui Dumnezeu ca să fie moaște, să se ”atingă” lumea de ei, să tragă o predică, să cânte o cântare și să rămână toți gură cască, să spună: nu mai e nimeni ca el, mulți merg la Casa lui Dumnezeu nu ca să fie slujitorii lui Dumnezeu, ci ca să fie mici dumnezei, iar alții merg ca să se atingă de moaște, de acești dumnezei ai secolului XXI ... da avem și noi moaștele noastre numai că sunt în viață.
  Dacă auzi că x, mare predicator, mare, vine la Casa de Rugăciune Y, hop și pocăiții. Dacă în mod normal sala se ocupa în proporție de 50%, cum vin moaștele în viață sala devine neîncăpătoare căci vânătorii de moaște vii își fac simțită prezența. Asta este maturitate? Te duci numai unde merge x și, dacă i-ai ști programul ai merge numai când predică el ... nu cumva am înlocuit oamenii cu Dumnezeu? Nu cumva am pus țărâna în locul Celui infinit?
  Nu cumva din predicatorii renumiți, pe care-i numesc mulțimea X ca să nu se supere niciunul, nu cumva din mulțimea X am făcut dumnezei, mici hristoși, persoane care-L eclipsează pe Dumnezeu, pe Hristos Domnul și pe Duhul Sfânt? 
   Pocăitule aș vrea să te întrebi tu pe tine singur, te du la o oglindă și întreabă-te: pentru ce mă duc la Casa de Rugăciune? Mă duc pentru mulțimea X sau mă duc pentru că Hristos prin moartea Sa a deschis accesul direct la Tatăl? Întreabă-te: însetezi tu după Dumnezeu? Ai trăiri mistice cu El? Cauți prezența Lui? Simți nevoia să vorbești tu cu El gură către gură? Ai încredere că El este cu tine și că fiecare zi este în mâna Lui? 
  Planul Lui întocmit înainte de întemeierea pământului acesta a fost! Să ne aibă aproape, să tânjim după părtășia cu El,  să nu depindem de moaște, de preoți, de pastori, de ”scaune cu rotile”, de ”cârje”, de ”bastoane”! Este bună mulțimea X dar să știe care îi este menirea! Este o problemă dacă a trecut timpul și încă nu ți-ai dat seama predicatorule, slujitorule că ești o unealtă în mâna lui Dumnezeu și că trebuie să-i legi pe oameni de Hristos nu de tine! Este o problemă cu tine dacă mergi la Casa lui Dumnezeu ca să-l asculți pe predicatorul x și nu ca să te întâlnești direct cu Tatăl tău!

   Să căutăm să ne alipim de Domnul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu