luni, 6 octombrie 2014

În Biblia mea scrie: "Femeile să tacă în adunări ..."



   "Femeile să tacă în adunări, căci lor nu le este îngăduit să ia cuvântul în ele, ci să fie supuse, cum zice şi Legea".  1 Corinteni 14:34.

   Prorocul adventiştilor, Ellen G. White, cum de nu a avut frică să terfelească, să încalce Cuvântul lui Dumnezeu scris în Biblie? Cum de Spiritul Sfânt, folosesc terminologia din cartea scrisă de ea pe care o citesc acum, nu a luminat-o să citească din Biblie că femeia în adunare poate, Dumnezeu îi îngăduie,  numai să se roage, închine, aducă laudă lui Dumnezeu şi să prorocească? Cum de şi-a permis să predice prorocul celor care zic că dacă nu respecţi sâmbăta nu eşti mântuit? 

   "Mai mult fără de voia sa, fratele Butler consimţi să ia parte la adunarea din casa fratelui Lovejoy ...
Eu avui o solie de mustrare pentru ei şi în timp ce vorbeam, cel mai din faţă dintre cei doi bărbaţi îşi fixă ochii asupra mea ..."
Ellen G. White, Schiţe din viaţa mea, Editura Păzitorul adevărului, Suceava, p. 102. 

  "După ce îşi termină vorbirea, m-am simţit  îndemnată de Spiritul Domnului să-mi prezint mărturia. Fiind inspirată să vorbesc despre venirea lui Hristos şi înviere, cum şi despre fericita nădejde a creştinului, sufletul meu se bucura în Dumnezeu?" 
 Ellen G. White, Schiţe din viaţa mea, Editura Păzitorul adevărului, Suceava,  p. 125.

   "Domnul  îmi dădu uşurinţă în a vorbi credincioşilor." 
 Ellen G. White, Schiţe din viaţa mea, Editura Păzitorul adevărului, Suceava,p. 136.  

  Sunt multe momentele, în carte, în care Ellen G. White, cea care ţine Legea, cea care predică ridicarea la Cer în baza Legii şi care a încălcat nu numai Legea Vechiului Testament ci şi Legea Harului este prezentată predicând. Ce facem "fraţilor" adventişti cu Biblia? Ce "Spirit Sfânt" era peste prorocul vostru? Sunt convins că nu Duhul Sfânt a fost peste această femeie! Duhul Sfânt nu contrazice Biblia!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu