marți, 2 septembrie 2014

Un început șchiop şi orb - Ellen G. White!

   Ellen G. White mărturisește în cartea scrisă de ea, Schițe din viața mea, faptul că a crezut o tâmpenie - că Domnul Isus o să vină în anul 1843. 
  
   Cuvintele ei:

   "Cu patru ani mai înainte, în drumul meu spre şcoală, ridicasem o bucată de hîrtie conţinând o dare de seamă despre un bărbat din Anglia, care propovăduia că pământul va fi mistuit de foc după vreo treizeci de ani de aici înainte. Eu luasem această hîrtie acasă şi o cetisem în familie. Meditînd asupra evenimentelor prezise, am fost cuprinsă de groază, timpul părîndu-mi atît de scurt pentru convertirea şi salvarea lumii. Micul paragraf după bucăţica aceia de hîrtie, făcuse o impresie atît de adîncă asupra minţii mele, încît aproape că nu mai putui dormi cîteva nopţi, rugîndu-mă incontinuu ca să fiu pregătită cînd va veni Isus. 
  Aflasem mai dinaite că înaintea venirii lui Hristos pe norii cerului avea să aibă loc o perioadă milenară, acum însă auzeam vestea încremenitoare că Hristos urma să vină în anul 1843, deci numai peste cîţiva ani". 
          Ellen G. White, Schiţe din viaţa mea, Editura Păzitorul adevărului, Suceava, p.   8-9.


    Este evident pentru cine cunoaşte puţin Biblia, Noul Testament, că Domnul Isus Hristos o să revină. Este un fapt cert. Problema este că NIMENI ÎN AFARĂ DE DUMNEZEU nu ştie ceasul când o să apară pe norii cerului Domnul nostru! Ellen G. White nu a avut cunoştinţe elementare din Sfânta Scriptură, cel puţin în tinereţe.

   "Despre ziua aceea şi despre ceasul acela, nu ştie nimeni: nici îngerii din ceruri, nici Fiul, ci numai Tatăl".                         
                                             Matei 24:36.

 Vom vedea dacă a persistat în necunoaşterea Sfintelor Scripturi. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu