joi, 25 septembrie 2014

Ce-mi doresc eu mie ... de Brădeanu Mircea Levi

 Ieri, 24.09.2014, am împlinit 29 de ani. Numai Dumnezeu merită  sfăvit, El ne dă zile! Nu credeam că o să trăiesc până acum. Pentru că ieri am fost foarte ocupat vreau azi să vă spun dorinţele mele cu prilejul "zilei mele":

1. Îmi doresc ca toţi pocăiţii penticostali să fie Botezaţi şi plini de Duhul Sfânt.
2. Îmi doresc ca toţi pastorii care sunt pastori doar în baza unei legitimaţii să îşi dea demisia.
3. Îmi doresc ca materialismul din Biserica Penticostală să dispară.
4. Îmi doresc ca muzica drăcească din Biserica Penticostală să fie dată afară.
5. Îmi doresc un radio duhovnicesc al Cultului Penticostal a cărui frecvenţă să acopere toată România.
6. Îmi doresc o grădiniţă penticostală în fiecare oraş din România care are peste 50 000 de locuitori sau unde Biserica are peste 100 de enoriaşi.
7. Îmi doresc ca în fiecare an Cultul Penticostal să construiască în localităţile unde sunt prea puţini penticostali ca să poată ei să construiască  Case de Rugăciune, un anumit număr în fiecare an.
8. Îmi doresc ca toate Casele de Rugăciune unde nu se mai predică sfinţirea să se închidă.
9. Îmi doresc ca orice pocăit să se simtă acasă în orice casă de rugăciue (acasă - să fie primit cu dragoste, să nu fie considerat lumesc, dacă nu este, şi nici el să nu-i considere pe ceilalţi, dacă nu sunt, toţi să fie sfinţi, să fie dragoste, unitate, acelaşi limbaj - învăţătură, sfinţenie).
10. Îmi doresc respectarea Mărturisirii de credinţă a Cultului Penticostal căci atunci se va da zeciuială, nu vor mai fi ordinaţi "fraţi" care nu sunt botezaţi cu Duhul Sfânt, ne vom îndrepta spre o unitate în învăţătură şi trăire.
                      Doamne, te rog mult, ai în vedere dorinţele mele!


Un comentariu: