sâmbătă, 30 august 2014

Sunt creştin ... PENTICOSTAL!

   Sunt multe religii "creştine" azi! Fiecare se laudă cu punctele ei "tari"! Sunt aproape  1000 de ani de când Biserica condusă de Papa se luptă cu Răsăritul "creştin ca să-şi arate superioritatea! Argumenele fiecărei tabere sunt  verbale, "păreri"! Prea puţine sunt argumentele, discuţiile, contrele, argumentate numai cu Biblia! 
   Şi între Bisericile Evaghelice sunt diferenţe. Dacă nu ar exista perspectivele deosebite cu privire la "interpretarea" Sfintelor Scripturi, dacă nu ar avea fiecare Biserică Evanghelică punctele ei tari, cu siguranţă că nu ne-am numi baptişti, adventişti, penticostali etc. ci am avea doar o singură Biserică NEOPROTESTANTĂ!
   Nu ştiu alţii de ce sunt aşa cum sunt eu ştiu de ce sunt penticostal! Îi dau laudă Domnului Hristos pentru că am descoperit Biserica Penticostală. Nu toţi care sunt în Casele de Rugăciune unde se strânge Biserica Penticostală sunt penticostali. Nu mă identific nu mulţi care se numesc penticostali, dar mă bucur de creştinii care cred în Hristos care a murit, este VIU şi s-a înălţat la Tatăl ca să Îl trimită pe Duhul Sfânt, mă bucur de creştinii care cred lucrarea Duhului Sfânt, cred minunile lui Dumnezeu, caută darurile Duhului Sfânt, cer plinătatea Duhului, se luptă să se sfinţească, îşi dau silinţele ca să se curăţească de vasele de ocară ...! Aceştia sunt penticostalii. Ei umblă pe calea strâmtă! Iubesc! Sunt apostolici!
  De ce sunt penticostal? Şi pentru asta - vă rog mult urmăriţi materialul: 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu