marți, 19 august 2014

Pastorul H!

   
De ce sunt atât de radical, de legalist? Poate că mulţi vă întrebaţi. Vă spun de ce sunt atât de radical şi de legalist. Am un pastor care asta mă învaţă: HARUL!

    Harul nu are de-a face numai cu mântuirea mea! Mântuirea numai prin Domnul Isus Hristos! Harul are de-a face şi cu îndrumarea mea pe cale. Mulţi cred că Jertfa Domnului Isus Hristos ne-a mântuit ca să ne terfelim din nou în păcate, păcăţele, mizerii, gunoaie că este HAR! "E har frate! Eşti legalist?" Da frate sunt legalist! Legea harului este mai strictă decât legea Vechiului Testament! Dar frumuseţea este că în Noul Testament, Dumnezeu ne-a trimis Duhul ca să ne ajute să împlinim legea Harului! Umblând în plinătatea Duhului, căutând plinătatea Duhului şi stăruind după plinătatea Duhului vom avea resursele să împlinim "legalismul" harului, standardele ridicate ale sfinţeniei lui Dumnezeu! Pocăiţii de acum 50 de ani erau mai plini de Duhul ca majoritatea de azi. Cum de pe ei harul i-a învăţat rupere totală de păcat, trăirea pe calea îngustă şi pe noi "harul" ne învaţă să trăim în păcat? 
   Sunt mântuit prin har, numai prin Jertfa Domnului Isus Hristos! Domnul Isus m-a mântuit, am fost scăpat de păcat nu ca să trăiesc din nou în păcat sub scuza că e Har, că atunci nu mai avea nici un rost Jertfa, ci m-a mântuit din păcat şi mi-a dat un profesor minunat care mă învaţă Voia lui Dumnezeu să fug de păcat şi să caut sfinţirea şi pacea,  şi, mai mult, Dumnezeu îmi dă Duhul Sfânt ca să am putere să trăiesc asemenea Domnului Isus Hristos! 
       Ce pastor minunat! Cine nu ascultă de pastorul Har este ca unul care ghiceşte, face vrăji şi se închină la idoli!

   "Căci harul lui Dumnezeu, care aduce mântuire pentru toţi oamenii, a fost arătat şi ne învaţă s-o rupem cu păgânătatea şi cu poftele lumeşti şi să trăim în veacul de acum cu cumpătare, dreptate şi evlavie, aşteptând fericita noastră nădejde şi arătarea slavei marelui nostru Dumnezeu şi Mântuitor Isus Hristos". Tit 2:11-13.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu