luni, 18 august 2014

Neamţul tras pe dreapta?

   Îmi pasă de ţara mea. Aş vrea să fie bine pentru români dar păcatele românilor sunt atât de multe iar dorinţa românului de a se întoarce la Dumnezeu este tot mai mică! În Bisericile lui Dumnezeu intră cu mare putere duhul lumii şi nici acest bastion al sfinţeniei nu mai este lumina de pe munte! 
    În acest context de decădere morală eu credeam că un neamţ protestant era cea mai bună variantă pentru România. Nu o să fie aşa, asta cred eu! Se judecă cu ANI iar in septembrie instanţa o să se pronunţe. La cât de corectă este justiţia în România cred că o se i se interzică neamţului orice funcţie publică pentru o perioadă de trei ani. O să aleg apoi între Ponta şi Udrea. Greu de ales. În momentul de faţă nu cred că mă voi duce la vot dacă aceştia o să fie candidaţii. Această stare de lehamite faţă cei doi cred că o să-i cuprindă pe tot mai mulţi români. Găleata roşie şi mărul verde cred că vor mobiliza numai electoratul de vârsta a treia, electoraul "fomist", electoratul de tip Iuda sau Simon. În acest caz ruşu o să învingă! 
          Dumnezeu să aibă milă de România, ţara mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu