sâmbătă, 16 august 2014

Femeia - mai amară decât moartea!

   
    Nu am stat niciodată să mă gândesc că există femeie, "pocăită", care după o viaţă de "pocăinţă", octogenară fiind, poate să-şi scoată afară din casă soţul. Sunt năucit! Mai ai câteva secude de trăit şi acum, în loc să-L aştepţi cu ardoare pe Cel Atotputernic, să tânjeşti după întâlnirea cu El, să te laşi copleşită de Cer, tu să  STRIGI după Diavolul, prin faptele tale să ceri Iadul, prin purtarea ta să răspândeşti venin.
   Ştiu că cel mai frumos atelier în care omul se pregăteşte pentru Rai ... este familia. Aici înveţi să iubeşti cel mai mult, aici înveţi adevărata şcoală a răbdării, a respectului, a sacrificiului, aici înveţi să oferi iertare, aici creşti cel mai minunat. Dumnezeu aşa a planificat lucrurile.  Unii, care-şi spun şi pocăiţi, spre nenoricirea lor, au făcut din familie camera de execuţie, salonul de electroşocuri, antecamera iadului! Doamne ai milă de femeia care este mai amară decât moartea! 

P. S. Există, din păcate, femeia venin. Dar ... slăvit să fie Dumnezeu că există şi femeia parfum. Femeia în preajma căreia vrei să stai, te odihneşte tot ceea ce este ea. Ea este divă (minune,miracol) în viaţa celui binecuvântat de Dumnezeu. Nu pentru meritele mele ... dar ... am parte de mult parfum, de multe dive în viaţa mea. Soţia, soacra, mătuşa (tanti G.) cumnatele (5 din 6) etc. Toată slava lui Dumnezeu!

      "Şi am găsit că mai amară decât moartea este femeia a cărei inimă este o cursă şi un laţ şi ale cărei mâini sunt nişte lanţuri; cel plăcut lui Dumnezeu scapă de ea, dar cel păcătos este prins de ea".   Ecl. 7:26. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu