luni, 25 august 2014

Bă, "pocăitule", scrie corect că prea te-ai dat rotund sau ... nu mai scrie!

   Sunt amuzat! Sunt distrat! Chicotesc! Sunnitul "evanghelic" vrea să facă victime cu al lui cuţit de pluş! Reuşeşte, reuşeşte să se facă de râs! După că ne cere nouă pocăiţilor să scriem corect (vezi aici), taman sunnitul "evanghelic" o comite! Ruşine! 

 


   P. S. 1. Domnule sunnit poza (bannerul) nu a fost furată! Evident, de la o poştă, că nu este a mea! Era doar un indicator spre sunnitul cu al său cuţit de pluş! Nu am spus că este a mea! Nu am spus că este făcută de mine! Mai sunt şi informaţii care nu mai necesită indicarea sursei pentru că sunt foarte populare! Eu mă numesc Brădeanu nu Brădean. 

  P. S. 2. Să-mi fie iertată adresarea! Am răspuns nebunului după nebunia lui!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu