marți, 26 august 2014

Apă cu gheaţă!

"Monica Macovei a acceptat provocarea leapșa cu gheață într-un stil inedit. Fostul ministru al Justiției le-a turnat apă cu gheașă în cap lui Voiculescu, Năstase, Fenechiu, Copos.
Macovei a venit cu un teanc de poze cu Dan Voiculescu, Adrian Năstase, George Copos, Relu Fenechiu, Sorin Ovidiu Vântu, Nicolae Mischie, Cristi Borcea și alții.
Ea a pus pozele într-un bol de sticlă și a turnat peste ele apă cu gheață scrie sctiripesurse.ro.
"Eu am făcut DNA și rezultatele se văd", spune Monica Macovei.
"Acum am și eu o provocare pentru Guvernul Ponta și pentru ANAF: să recupereze toți acești bani, aceste sute de milioane de euro (prejudicii aduse statului, n.red.) și să-i inapoieze românilor.
Ei trebuie investiți în educație, în sănătate, în cercetare și sigur, fac o donație, donația mea este pentru  cercetare în domeniul sclerozei laterale amiotrofice", mai spune Monica Macovei."

Pentru a vedea articolul click --- aici!

http://www.ziarulatac.ro/eveniment/macovei-le-a-turnat-apa-cu-gheata-in-cap-lui-voiculescu-nastase-fenechiu-copos-42812 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu